{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  garanti på reservedele..
  • #1   11. dec 2010 Det virker lidt forkert i mine øjne du har fået pengene tilbage ?

    Det er en slid del..


  • #2   11. dec 2010 du kan ikke få mere desværre (så vidt jeg har forstået)

  • #3   11. dec 2010 Du kan da selvfølgleig kun få prisen for reservedelen. Arbejdstimerne ligger jo ikke i prisen af reservedelen.
    Dog vil jeg også mene at efter 1½ år, så er det vel et spørgsmål om almindelig slid. hvis nu du på 1½ år har kørt 40.000km, så vil jeg mene at så er det fordi delen er slidt efter formående, og derfor ikke burde erstattes.


  • #4   11. dec 2010 har kun kørt 10000 km. men det er nok lidt en individuel vurdering de har lavet så. der er jo 2 års reklamationsret ligesom der er det på f.eks. en vaskemaskine. har lige fået skiftet varmelegeme i en, hvilket vel osse er en sliddel??, efter 1 3/4 år... men er lidt forbløffet over at de ikke holdt længere......

  • #5   11. dec 2010 hvis nu din vaskemaskine går i stykker og du får en ny eller pengene tilbage, spørger de jo heller ikke hvor meget du vil have oveni for slid og slæb og tilslutning osv. ? altså det giver jo sig selv. det er da bare rart de har givet dig pengene tilbage.

  • #6   11. dec 2010 andreas K : nej de kom ud og repererede den på stedet. det koster da osse... men det har nok været på garantien og ikke på reklamationsretten..

Kommentér på:
garanti på reservedele..

Annonce