{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

FAKE ?? {{forumTopicSubject}}

Er denne fake ? http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9638
Ser en virkelig fed bil, med 928HK man kan se at den er fra USA og han er smart og kalder sig Kenneth H. skriver at han nu har været i USA i 4 år
Okay, jeg søger og finder bilen på nettet http://www.t04r.com/members/kenhenderson.html Første fejl : Ham her hedder Kenneth Henderson, et typisk amerikansk efternavn og absolut ikke dansk, ellers et godt forsøg.
Anden fejl: Han skriver at han købte sin første Supra i USA 1993..hmmm, men han har jo kun været i USA i 4 år.
Tredie fejl: Februar 1994 købte han denne efter en ulykke sammen med hans kone og har siden ombygget den og ikke som han skriver på bilgalleri de sidste par år....FAKE bil, men fed er den da...jeg tror ikke på det - GØR DU ???? fejl med efternavnet, kun 4år i USA og hjemmesiden siger at den er købt i 1994...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FAKE ??
  • #1   26. feb 2004 Nu har jeg ikke læst indlægget på http://www.t04r.com/members/kenhenderson.html.. Men det kunne jo være hans kones efternavn? og J'et stod for f.eks Jensen (som er dansk).. Jeg tror ham!

  • #2   26. feb 2004 Ja, anders det må da være dig der er et fjols, du er herinde og du har ikke en bil...så lad os der er vilde med biler, nu have vores lile fornøjelse for os selv.
    fair nok hvis du mener at fake biler skal have adgang herinde, men det er jo netop fjolser som dig der ødelægger hjemmesider som denne - det pisser mig af at der er så mange der spiller smarte på andres bekostning. Når du bliver 18 og får kørekort så er du velkommen herinde, hvis det ikke er en fake bil..


  • #3   26. feb 2004 Claus pæn MX5.. Koncentrer dig nu bare om den fremfor, at bruge uanede mængder tid på, at finde ud af om biler er fake. Det er jo kun gisninger du kan komme med anyway.
    Anders: Hear Hear smiley


  • #4   26. feb 2004 Hej Bjørn, jeg giver dig ret, det er kun gisninger.
    Derfor skriver jeg også "Jeg tror ikke på det - GØR DU ?"
    Bruger nok tid på dytten, hvad jeg ellers bruger min tid til, er vel op til mig og er denne snak totalt uvedkommende.
    Med mindre du også vil høre hvad jeg lavede i sidste uge.
    Kan forstå at det ikke er helt okay og give sine holdninger til kende herinde på generel diskussion.


  • #5   26. feb 2004 Claus, korrekt hvad du bruger din tid på, det kommer ikke mig ved, ligeså vel som det ikke kommer dig ved, hvad jeg bruger min tid på.
    Alle har da ret til sine holdninger, og tilkendegive dem. Men det gælder da begge veje, har jeg ikke ligeså meget ret til, at ytre mine holdninger som dig?. Anyway fint nok, at du vil bruge din tid på, at finde fakere men. Kan du så ikke lade være med, at spilde min, og andres tid ved, at lægge diverse indlæg i forums, men blot maile webmaster hvis du har en mistanke om, at der er en fake bil på sitet?.(ikke kun møntet på dig, men på alle dem der opretter indlæg efter indlæg med fake biler).
    Og lige en sidebemærkning, den der du slynger i hovedet:" Du har ikke engang oprettet en bil herinde". Vil du ikke godt være sød, at udpræcisere den holdning, fordi har mindre, at sige fordi man ikke har oprettet en bil.
    Jeg tror min interesse i biler er mindst ligeså stor som din, omend jeg på nuværende tidspunkt ikke synes, at min egen vogn er speciel nok til, at jeg gider vise den frem for offentligheden. Vild et sige, at du er mere værd herinde end mig?


  • #6   26. feb 2004 Claus, korrekt hvad du bruger din tid på, det kommer ikke mig ved, ligeså vel som det ikke kommer dig ved, hvad jeg bruger min tid på.
    Alle har da ret til sine holdninger, og tilkendegive dem. Men det gælder da begge veje, har jeg ikke ligeså meget ret til, at ytre mine holdninger som dig?. Anyway fint nok, at du vil bruge din tid på, at finde fakere men. Kan du så ikke lade være med, at spilde min, og andres tid ved, at lægge diverse indlæg i forums, men blot maile webmaster hvis du har en mistanke om, at der er en fake bil på sitet?.(ikke kun møntet på dig, men på alle dem der opretter indlæg efter indlæg med fake biler).
    Og lige en sidebemærkning, den der du slynger i hovedet:" Du har ikke engang oprettet en bil herinde". Vil du ikke godt være sød, at udpræcisere den holdning, fordi har mindre, at sige fordi man ikke har oprettet en bil.
    Jeg tror min interesse i biler er mindst ligeså stor som din, omend jeg på nuværende tidspunkt ikke synes, at min egen vogn er speciel nok til, at jeg gider vise den frem for offentligheden. Vild et sige, at du er mere værd herinde end mig?


  • #7   26. feb 2004 Sorry med 2 gange, men understreger da min point smiley

  • #8   26. feb 2004 Om den er fake eller ej, det er jeg sq egentlig ligeglad med (i dette tilfælde)...
    Den bil findes rent faktisk! og føj hvor er den LED!!!!
    Om der så er en der har ondt i røven over om den er god nok.... det er ligemeget i mine øjne... jeg tror på at det er hans...
    Hvis det viser sig at den er fake, så synes jeg stadig at det er den lækreste, ondeste, fedeste supra....


  • #9   26. feb 2004 Uhh men jeg er jo også kun pige, så jeg ved ikke om jeg er berettiget til at snakke med om biler... smiley


  • #10   26. feb 2004 I kommer ikke rigtigt så meget ud gør i

    prøv lige se hvor meget i har skrevet fordi en bil MÅSKE er fake

    har han givet lave karaktere, nej, sviner han folk til, nej, hvad er så problemet..


  • #11   26. feb 2004 Ja for fanden, den Supra er mega fed tror at alle herinde mener det..
    Hej Bjørn
    Fair nok, med dit skriv, den er godtaget smiley
    Men når du angriber min person, det er her jeg står på bagben og er i sådan et tilfælde nok ikke meget bedre selv og bliver derfor også personlig.Er glad for at du skriver at man kan skrive til webmarster, tror at der er mange "mig incl." der ikke har set det før du nævnte det -Nå. nok om dette, hygger herfra.


  • #12   26. feb 2004 Claus A - NICE WORK :o)

    Hvis ikke den er fake hvorfor har "ejeren" så ikke skrevet et link til sin side? Sådan en fin side?

    Desuden hælder han vand ud af ørene:

    Jeg har i lang tid ofte besøgt bilgalleriet, som nok er den eneste danske side med et bredt udvalg af både danske som et par udenlandske biler, og så her muligheden for at vise jer alle hvad jeg har fået ud af et godt job og biler som er til at betale herovre.
    Nu håber jeg bare at min bil bliver godkendt med den tid jeg har lagt i det her, hvis ikke er det ærgeligt så gider jeg ikke spilde mere tid på det :-
    Yeah right. (Fed bil, men kedelige omstændigheder)


  • #13   26. feb 2004 Takker Mikkel..kan kun give dig ret, du kender mig jo, vi har haft en god snak vedr. fælge til din cool Porche du ved jo at jeg ikke er typen der sviner andre til og har fuld respekt når der er nogle der har ekstreme fede biler, lige som din Porche, men bliver blot mistænkelig og den eneste formulerings måde var blot en lidt længere udredning - og så er jeg straks en spasser i andres øjne.
    Men et par gode ting du kommer med...
    "Nu håber jeg bare at min bil bliver godkendt med den tid jeg har lagt i det her, hvis ikke er det ærgeligt så gider jeg ikke spilde mere tid på det :-" og mærkeligt at den fede link med masser af billeder og detaljer ikke er påført, han er jo æres medlem af "turbo magazine usa"
    Yeah right. (Fed bil, men kedelige omstændigheder)
    Fik du kikket på fælge



  • #14   26. feb 2004 Forstår ikke hvorfor han ikke gider skrive det, efter min mening - lamt..... han kan vel copy/paste det. Hvis han var stolt over sin vogn gjorde han det vel.......?
    Ved ikke om den er fake, gider ikke bekymre mig om det. Men syntes det er fedt at nogen gider søge information om det!!!!!
    Hvorfor henviser han heller ikke til den hjemmeside hvor alle info står samt der er et lille filmklip med den?????

    Samtidig vil jeg sige at jeg syntes nr. 2 kommentar fra "Anders R"..... Viser tegn på misundelse eller er han bare mindre begavet???


  • #15   26. feb 2004 Jeg har skrevet dette til ham...hvis han ikke gør det, ja hvad tror i så ?

    Hej Kenneth
    Lad os få stoppet den snak om det er en fake bil eller ej...kan se at du har digital kamera, så tag et nyt billede af bilen hvor du skriver "hej danmark" eller andet, så al samtale om dette stoppes...lad os se det, så alle tvivlere kan overbevises.


  • #16   26. feb 2004 som bjørn siger "Kan du så ikke lade være med, at spilde min, og andres tid ved, at lægge diverse indlæg i forums"
    Der er ingen der tvinger dig til at hverken læse indlæggene eller tilføje noget, så hvis du syntes at det er et tomt emne, så lad være med at kigge med...


  • #17   27. feb 2004 FAKE .. i den grad!

    Hvorfor spild andres tid med at sætte en anden mands bil på bilgalleri.dk?? Jeg har snakket med ejeren af denne bil i USA så sent som idag, og han er født og opvokset i USA og kender ikke det mindste til Danmark!
    Hvad "Kenneth H" får ud af dette og seriøst prøver at forsvare sig fatter jeg ikke! .. oh well!!


  • #18   27. feb 2004 Så har han bekræftet at hans bil er fake, så må vi blot håbe at bilgalleriet fjerner bilen..se hans profil og han sviner bilgalleriet til som korrupte, det er da dem der opretter fake biler der er korrupte og sviner denne hjemmeside til...UD med dem...lad os få ærlige biler herind.

  • #19   27. feb 2004 Nu slettede han alle 44 indlæg..men disse kan han ikke slette..

Kommentér på:
FAKE ??

Annonce