{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Handel af golf 2? er det iorden? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, sad og kom til at tænke på en lille ting jeg har oplevet for noget tid siden, og ville bare lige høre hvad i syntes og om i har oplevet noget der mindede om?


Jeg fik totalskadet min Fiat Uno og manglede derfor en bil..

Jeg fandt en Golf 2 til 10 kilo som stod i super lækker stand, læder kabine alt i el som var med plader og det hele nysynet og alt!

Jeg fik en kammarart til at køre mig hen til den så jeg kunne se hvad det var for noget, havde pengene klar og slutseddel med..
Da jeg så kom hen til ham var det en helt anden bil jeg så.
1. Den havde rust over alt!
2. Læder kabinen var pludselig lavet af stof.
3. De elektriske ruder var skiftet ud med alm. motions ruder
4. Soltaget var på mystisk vis skiftet fra glas med el til metal med håndsving.
5. De fede alu fælge med nye dæk og matchende reservehjul var skiftet ud med 2 stål med vinter foran og 2 stål med sommer bagpå - reservehjulet var der slet ikke,
6. For og baglygter var pludselig ikke de fede fra billedet men skiftet ud med de originale kedelige lygter...
men værst af alt punkt -
7. bilen stod uden plader og havde ikke været synet i flere år.. Hans undskyldning dertil var så at pladerne lå inde i huset og at den altså var synet, men at han bare ikke lige havde sat dem på fordi han var bange for at de ville blive stjålet.
Om han havde dem eller ej fandt jeg aldrig ud af, jeg sagde bare pænt farvel til ham og gik..

Hvad med jer? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handel af golf 2? er det iorden?
  • #1   16. jan 2011 Jeg var os en smule utilfreds da jeg kom hjem.. smiley

  • #2   16. jan 2011 Ja havde da gjort det samme som dig, men gad nu ikke sætte mine forventninger op efter billeder.... alt kan jo manipuleres.... måske han lige skulle have haft en dumfled med på vejen......

  • #4   16. jan 2011 Jeg havde som minimum afkrævet ham mine transportudgifter tur / retur - og jeg skulle nok få dem ud af ham...

    Det er dårlig dårlig dårlig stil...


  • #5   16. jan 2011 Har du ikke et link fra annoncen så vi kan se begge sider af sagen iøvrigt...?

  • #6   16. jan 2011 Jeg tror jeg seriøst havde fundet ud af det ved en telefonsamtale om bilen..
    Havde han også løjet der, ved jeg seriøst ikke hvad jeg kunne have fundet på..


  • #7   16. jan 2011 Hehe.. Ja Heidi. Du siger noget..
    Men alligevel. man sætter sgu da ikke en bil til salg og lover guld og grønne skove.. og så er det noget helt andet man har til salg?

    Se fx. min annonce på Renault'en.
    Jeg har intet gjort ved dem andet end at fjerne nummerpladen,
    Det er der da noget mere hold i end sådan noget fusk??


    Jeg fik senere hen afvide at han var en platugle som havde gjort sådan før..
    Han køber en fed bil, tager billeder af den, stripper den for dele som er ngoet værd og sælger liget som den bil der står..


  • #8   16. jan 2011 Der er ikke nogen links eller navne..
    Vil ikke hænge nogen ud,
    Desuden regner jeg heller ikke med at han er på bilgallei da jeg fandt bilen på DBA. og ikke kunne finde den her inde..
    plus, det er noget tid siden efterhånden så jeg gider ikke gøre noget ud af det,

    Jeg skulle bare ud med det, og ville så høre om nogen andre havde oplevet noget lignende, smiley


  • #9   16. jan 2011 Enig Mikkel P.

    Jeg kan godt leve med lidt rust hist og her (tro mig, har ejet en alfa!)

    Men som den så ud.. det var helt vildt! det var ikke bare bobler, det var gennemtæring over alt.


  • #10   16. jan 2011 Kg Jensen

    Har jo fortalt hvad jeg mener om sådan noget...

    Mit spørgsmål var også bare fordi det kunne være du var skitzofren... hehe...

    Nej pjat til side,, jeg har selv været ude for en der var intereseret i en bil jeg havde oprettet herinde, og han skrev beskeder og sms,,, og i nogle smsér spurgte han om ting jeg havde oplyst, om servo osv. ligeledes metallak, alufælger og bilen jeg havde vist netop i teksten at den ingen af delene havde,, nu var det en polo jeg havde til salg, og da ham spurgte om jeg vidste hvad et og hjulmål var da han ikke kunne finde info på fiats hjemmesider...

    Så måtte jeg bare oplyse at han havde fat i den forkerte, men han havde nok spurgt på så mange biler at han ikke kunne holde rede på hvad han egentlig spurgte til.. hehe...

    Mere var der ikke i det....

    Mikkel P

    Netop derfor går jeg ikke efter billedannoncer, da jeg selv vil se det jeg køber....vi ser ikke alle ens på biler osv...



  • #11   16. jan 2011 KG jensen
    har du ikke en link til bilen så vi kan set den


  • #12   16. jan 2011 Har også prøver det nummer, nu kørte jeg ikke så langt... bilen og beskrivelserne så fine ud, da jeg kom frem lignede den et lig især lakken...
    Kørte igen og tjekkede så annoncen på nettet igen, og der kunne man så faktisk se når man forstørrede billedet op at jorden rundt om bilen var vår og i baggrunden lå der en vandslange og løb,, så når biler er våde ser de jo fine ud,,, ham her havde 5 biler til salg, og håbede nok på at man så faldt for en anden.. men han fik bare at vide at han var et p..hoved..... hehe. så jeg tjekker heller ikke biler ud fra billeder på nettet mere...


Kommentér på:
Handel af golf 2? er det iorden?

Annonce