{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Valg af suv/4x4 {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Min kære fætter er ved at rive hårene ud af knoppen på sig selv, han skal have en ny 4x4/suv. Han bor på landet og de sidste par år, har hans gamle LR Defender reddet hans røv om vinteren, men det er en v8, så er lidt dyr og køre 120 km i. (han har en "sommer"bil også)
Han har kig på en Cherokee, som han har kørt i, i usa og den var han overrasket over mht terræn og så en 2007 X5, Mercedes ML320, Volvo XC90. Hvad ville i vælge og er der en i hellere vil vælge end dem der står her?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af suv/4x4
  • #1   26. jan 2011 Jeg ville kigge på en Land Rover Discovery 4.. Det skulle hvis være en af de bedre har jeg hørt smiley

  • #2   26. jan 2011 Af dem der er listet op ville jeg vælge en Volvo. Den er bygget til at køre i sne og derefter tilpasset vej.
    De andre er bygget til asfalt, de begynder at tude bare de kører forbi en grusvej.
    Ellers en gammel mekanisk 4x4.


  • #3   26. jan 2011 Hvad med en vw touraeg? den skulle kunne køre i overraskende meget terræn?

  • #4   26. jan 2011 I sne handler det utrolig meget om fri højde.. Min kammerat har lånt en Cherokee nogle gange her i vinter for at komme ud af hans grusvej.. Og den har jeg trukket fri en del gange nu.. Den kan ingenting i sne, trods det at den har dyre vinterdæk på..

    Frihøjde, frihøjde og atter frihøjde.. Det er der ikke meget af på de nyere "firhjulstrækkere"..


    Som Bufas siger, en gammel mekanisk 4x4 er at foretrække..


  • #5   26. jan 2011 vville ikke vælge bmw x5'en, værer lort, går altid i stykker!!
    Ml'eren går også altid i stykker, vi har en på mit arb. som altid skal laves,
    toureg: går også i stykker, og er dyr at lave, giver ikke meget for de tyske mere, syntes det noget pis der altid går i stykker.

    af de overnævnt ville jeg tage en xc90, super trækkræft, har dog hørt noget med de første modeller havde noget med gearkassen?

    Men min erfaringer siger mig at toyota landcruiser er den bedste: SUPER TRÆKKRAFT, super driftsikker, har slet ikke dårlig erfaring med dem, vi bor nede af en grusvej, der altid store snedriver som går over motorhjelmen, og den smutter lige igennem,

    Den ville jeg vælge hvis det var mig.


  • #6   26. jan 2011 Toyota Landcruiser er noget der dur!

  • #7   26. jan 2011 Han har faktisk kigget lidt på den nye landcruiser 150 tror jeg den hedder, men han har nemlig også hørt at den skulle være utrolig sløv..

Kommentér på:
Valg af suv/4x4

Annonce