{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Er dette en god oprettelse? {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
Jeg har jo fået mig sådan en fin lille Audi og er ivrig efter at få den oprettet herinde, men har ikke haft tid og de rigtige forhold til at tage nogle ordentlige billeder, men jeg har fået skrevet teksten til min oprettelse, og nu ville jeg da gerne lige høre jeres mening, da det jo helt tydeligt er de jeres mening der bestemmer hvorvidt en bil er "inde eller ude" smiley Så hvad synes i om min oprettelse indtil videre? Er der for meget eller for lidt tekst. Skal den være mere eller mindre detaljeret? Kom gerne med forslag til ændringer/tilføjelser smiley

Her kommer teksten:
A3 Sportback Attraction 2.0 TDI 5-dørs 6 gear

Årgang: 2007

Motor: Volume: 2,00 l. || Cylindre: 4 || Ventiler pr. cylinder: 4.
0-100 km/t på: 9,7 sek., men mon ikke det kan gøres lidt hurtigere, det skal nok blive afprøvet og derefter noteret herinde smiley
Tophastigheden: maks. 207 km/t , ja ja vi får se smiley tror sagtens den kan komme lidt højere op!
Brændstofsforbrug: På papiret går den 18,2 km/l, hvilket er særdeles positivt og kan mærkes på pengepungen, når man er vant til biler der kun går mellem ca. 9 og 11 km/l smiley Så må dieselpriserne godt bare stoppe med at stige smiley

Hestekræfter: Effekt: 140 HK || Moment: 320 Nm. || Ved: 1750 omd. pr. min. - Dejlig frisk lille bil, og der sker noget når man træder på speederen! smiley

Fælge: 17”

Dæk: 225/45-17 94W Roadstone N3000

Undervogn: Standard.
¤ Audi dynamisk undervogn.
¤ Galvaniseret karrosseri
Kunne være sjovt at sænke den, men måske ikke så praktisk med alle de vejbump og høje kantsten vi har der hvor vi bor.

Bilstereo: Blaupunkt Radio/CD afspiller, som højst sandsynligt bliver udskiftet til noget pioneer.
Ellers er det originalt anlæg. Det spiller faktisk helt ok! smiley kan sagtens holde til at der bliver fyret op for lidt hardstyle, og blød hardcore smiley

Styling: Der er fra vores side ikke kommet nogen styling på bilen. Det eneste vi har ændret på, er ”A3 og 2.0 TDI” emblemerne, som er pillet af. Vi købte den standard, bortset lige fra tagrællingen, som er ekstraudstyr. Dvs. vores fine lille bil er født med:
¤ Singleframe front
¤ Tågeforlygter
¤ Indfarvede kofanger
¤ Beskyttelseslister lakeret i bilens farve
Jeg kunne godt blive fristet til at sætte kromsidespejle da jeg tror det ville se godt ud sammen med den blanke tagrælling. Derudover leger vi lidt med tanken om at tone ruderne, og så skal der selvfølgelig nogle fede fælge på, men penge vokser jo ikke på træerne, så én ting ad gangen smiley

Interiør: Standard med stofbetræk på sæderne. Pæn og velholdt og med standardkabine. Derudover kan lige nævnes Audi’s standardudstyrsliste for denne model:
¤ Midterkonsol med opbevaringsrum
¤ 12-volts-stikdåse foran
¤ 2 zoners fuldautomatisk klimaanlæg
¤ Læderrat i 4-eget design
¤ Højdeindstillelige forsæder
¤ Splitbagsæde
¤ Måtter foran og bagi
¤ Airbags foran, hovedairbags samt sideairbags foran og bagi
¤ Integreret hovedstøttesystem
¤ Fjernbetjent centrallås
¤ Elektronisk startspærre
¤ Servostyring
¤ El-ruder foran og bagi, El-bagrude, Varmedæmpende ruder.
¤ Elektrisk indstillelige sidespejle
¤ Bremsesystem med ABS, EBV og hyd. bremseassistent
¤ Elektronisk differentialespæring (EDS), ESP, Elektronisk Stabilitets Program, Hjulspindsregulering (ASR)
¤ Bagagerumsafdækning (har vi dog pillet ud da vi har en hund, som skal sidde i bagagerummet)
¤ Reservehjul

Ekstra tilbehør: Bilen er udstyret med følgende ekstraudstyr:
¤ Aftageligt anhængertræk (koster 17.388,- hos Audi)
¤ Fartpilot (PI1 til Attraction) (koster 6.541,- hos Audi)
¤ Isofix beslag (koster 1.932,- hos Audi)
¤ Midterarmlæn foran (koster 2.898,- hos Audi)
¤ Tagræling blank (koster 6.306,- hos Audi)
¤ Udendørs temperaturmåler (koster 2.416,- hos Audi)
Derudover er planen at få fingre i noget af Audi’s ekstra tilbehør såsom:
¤ Et Skillegitter (så hunden bliver omme bagi med sine mudrede poter)
¤ En bagagerumsbakke.

Bemærkninger:
Kæresten og jeg så bilen hos forhandler og jeg forelskede mig med det samme i farven, og da det jo var en A3 Sportback vi var på jagt efter, så kunne det ikke være mere perfekt! Bilen blev leveret til os nyserviceret og nysynet med:
¤ Helt ny forrude
¤ Splinternye Bremser
¤ Ny tandrem

Denne lækre bil, er på alle punkter vores drømmebil! smiley Lækkert ”ungdommeligt” design, praktisk fordi der er plads til hund, barnevogn, og unge når der engang kommer sådan en smiley Den er økonomisk, samtidig med at den er sjov at køre. En dejlig ”overgangsbil” da jeg ikke følte mig helt klar til at springe ud i en stationcar smiley så voksen er jeg ikke endnu ! smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dette en god oprettelse?
  • #1   10. feb 2011 Prøv evt at oprette bilen og se om du kommer ind ..

  • #2   10. feb 2011 Ja den er udmærket smiley Også bare en røvfuld billeder og så er den inden smiley

  • #3   10. feb 2011 der mangler billeder

  • #4   10. feb 2011 aldrig for meget tekst... hvis billederne stemmer overens med teksten, er det en sikker ind-stemme. tror klart du stryger lige igennem

  • #5   10. feb 2011 mangler bare lidt tekst.

  • #6   10. feb 2011 Den er da fin, go for it smiley

  • #7   10. feb 2011 KingZ : Jeg har slet ikke billeder nok til at oprette den endnu, så gider ikke spilde min og andres tid på at oprette den før jeg har mindst 15 forskellige og detaljerede billeder smiley

    Kenneth og Lars: Det lyder godt smiley så må jeg bare se at få taget en masse gode billeder smiley

    Thomas: Tager gerne imod forslag til hvor der mangler tekst smiley just bring it smiley


  • #9   10. feb 2011 Du er svær at blive klog på ang. motor, du skriver standarderne for tophastighed, km/l og 0-100, men bilen er vel ikke standard?
    Ville skrive standard oplyslingerne, alene. Indtil du bliver klogere på hvad din bil kan. -For meget ligegyldigt tekst er også træls at se på.


  • #10   10. feb 2011 alle de priser på ekstraudstyr virker mere som pral.

  • #11   10. feb 2011 det eneste der ikke rigtig står noget om det er fælgende

    Mærket på dem? og Evt. vinterhjul?

    det er ingen kritik med nu spurgte du selv,

    ellers ser det kanon ud...


  • #12   10. feb 2011 Fælg og str. bliver tilføjet listen smiley Audi RS6 7,5x17" ..

    Bo P: ja det har du egentligt ret i, var heller ikke sikker på om jeg skulle have det med, det var mere hvis folk nu ville vide priserne på ekstraudstyret smiley men tror ikke jeg tager det med i den endelige oprettelse smiley


  • #13   10. feb 2011 * rettelse: Audi RS6 7,5x17" Replika *Kopi af orig. model* , selvfølgelig smiley

  • #14   10. feb 2011 Synes nu de ekstraudstyrspriser er meget sjove at læse. For dælen det er nogle latterlige priser haha

  • #15   10. feb 2011 kanon

  • #16   10. feb 2011 Rasmus R: det er jo de opgivet data for modellen, som jo oplyses officielt, selvom alle der ejer denne model, kan få deres bil til at gå over den opgivet hastighed, og med lidt vilje sikkert kan få bilen til at nå fra 0-100 på under den tid der er angivet for modellen.. smiley Så det er vel at gå ud fra at brugere herinde gerne vil vide hvad standardspecifikationerne for bilmodellen er smiley Men kan måske godt se at mine små kommentarer virker overflødige, men på den anden side synes jeg at det er sådanne små kommentarer der gør oprettelsen personlig smiley det er jo nemt bare at udfylde alle punkterne med tal og standardoplysninger, hvilket også er helt fint, men nogen gange er det også sjovt at gøre oprettelsen mere personlig og dermed anderledes end andre oprettelser af samme model smiley

  • #17   10. feb 2011 Martin G: ja det er jo fuldstændigt hul i hovedet, det beløb de forlanger for aftageligt træk?? smiley hehe.. ved godt at det selvfølgelig kun er fordi det er originalt audi udstyr, og at man selvfølgelig kan skaffe langt de fleste ting billigere andre steder smiley Men kan godt forstå at man måske ville opfatte det som ren pral fra mine side, men jeg har jo bare købt en bil som tilfældigvis har dette ekstraudstyr, og priserne giver vel bare en indikation af hvor mange penge jeg skulle have været af med hvis jeg nu havde købt en uden alt det ekstraudstyr, og havde tænkt mig at købe mig til det hos audi smiley


Kommentér på:
Er dette en god oprettelse?

Annonce