{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

impreza turbo2000 awd stcar {{forumTopicSubject}}

min kusines kæreste som er englænder og netop flyttet til landet er ude på at sælge sin kære baby, en impreza turbo 2000 awd stcar fra 1997, da han er i den situation at det ikke kan lade sig gøre for ham at indregistrere den (økonomien er ikke tilstrækkelig mener han) første bud lød fra toldskat at det skulle koste 130.000 kr, derfor har jeg lovet at hjælpe ham med at afhænde den kære, er der nogen der har interresse, eller evt kan rådgive mig hvad sådan en skal koste, kan se den ville have kostet 400000 fra ny i dk, og da den er så sjælden osv tænker jeg den nok skal koste pænt over 100.000 uden afgift selvom den er højrestyret... er jeg rent galt på den ? har set et par andre lignende men af andre årgange og i den mere almindelige sedan variant, til 120-125.000
al gæld er betalt ud på den og alle papirer er på den.
håber der er respons... han vender hjem fra fødselsdag i england lige før nytår så vil jeg have mere info på den...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  impreza turbo2000 awd stcar
  • #1   28. dec 2005 Tror ikke du kan sælge den i dk for mere end hvad en alm. venstrestyret sedan ville have kostet... desværre, for det er ellers en fed bil

  • #3   28. dec 2005 Anders - Smid en annoncer på Blocket.se og Autoo.se Tror sku du/han får mest ud af at sælge den derovre i Sverige.

  • #4   28. dec 2005 han havde håbet at kunne beholde den, men de 130.000 som han fgørst fik af vide han skulel betale i afgift for den syntes han varskræmmende og nu mener han ikke han har råd, ja han har taget den med, han mener ikek at kunne sælge den til en rimelig pris i england da den er for almindelig (sådan da)

  • #5   28. dec 2005 ca.85000 dkr står de til i tyskland med roret i den rigtige side og få km

  • #7   29. dec 2005 Som Jakob skriver så kig i tyskland... en højrestyret bil får automatisk 25% nedslag i afgiften. Oven i det lyder det vanvittigt at den skulle koste så meget i afgift. Det er den nemmeste model at finde i tyskland. Der er sedanmodellen langt sværere at finde. Hvis jeg var ham ville jeg køre den til synlig vurdering og så påpege at sedanmodellen ligger under den opgivne afgift ved ret salg med afgift betalt.

Kommentér på:
impreza turbo2000 awd stcar

Annonce