{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Anlæg, HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg har lige smidt anlæg i min bil, men desværre er der generator støj. Jeg har 2 forstækere sat til.
Jeg har prøvet nærmest alt, har trukket strøm kabel i den ene side, og i den anden er der phono- og højtaler kabler i den anden.
Jeg troede først det var phono kablerne der gav støj, så jeg trak først phono kabler udenom bilen, det var der stadig, tilsvarende med højtaler kabler. Der var stadig meget støj, så trak jeg strøm kablet udenom, og jeg prøvede at trække strøm fra et andet sted, end batteriet. Kablerne har jeg efterfølgende kørt staniol rundt om hele vejen igennem, da jeg har hørt det kunne formindske støjen.
Jeg prøvede at sætte et ekstra stel kabel til. der var stadig problemer.
Jeg ser jeg nærmest jeg har prøvet alt. Hvad gør jeg får at få det til at forsvinde?
Jeg er villig til at prøve nærmest alt.
På forhånd rigtig mange tak.

VH Nicklas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg, HJÆLP!
  • #1   6. mar 2011 Os mit bud som regelt er det din HU der har en fejl hvis der er genarator støj,

  • #2   6. mar 2011 Hej, det vil jeg prøve i morgen.
    er der ellers andet jeg kan gøre hvis dette ikke er problemet?

    VH


  • #3   6. mar 2011 Altså Dit Remot kabel må heller ikke ligge sammen med dit Phono kabel da det også er en strøm kilde..

    De skal gerne ligge helt for sig selv. der er tit problemmer ved HU og især i ældre biler da men klipped og klistre..

    Det du evt. kan gøre er at tage din HU ud og så sætte det til igen når den er ude så der ikke er strøm kilder i nærheden af dine phono kabler..

    Ellers kan man faktisk købe sådan nogle som tager generator støj. Dem brugte jeg i 2 mdr, indtil jeg laved alt helt om. de tog nu alt... købte dem i Thansen.

    Sørg for at når du trækker dine Phono kabler fra din HU at de ikke blander sig med andre ledninger ind til de kommer i siden hvor der heller ikke er strøm ledninger..


  • Dean R
    Dean R Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 48
    #4   6. mar 2011 er der ikke noget med man kan få sådan et lille box der kan fjerne generator støj

  • #5   7. mar 2011 Tommy P: Jeg har prøvet at tage min HU ud og så trække kablerne løst igennem , for at se om det var det der var galt.
    Var den generator fætter, var det til phono kablerne eller en man sætter mellem generatoren ude i motorhjelmen?

    Mange tak for hjælpen alle sammen indtil videre!


  • #6   7. mar 2011 Nicklas .: Det er en til Phono kablet. der er sådan nogle runde nogle på, til at tage lyd genere..

    Kan forstå det ikke hjalp at tage di HU ud og prøve der.. Det lyder mærkeligt..


  • #7   16. mar 2011 Det var forstærkeren det var galt med, mange tak for hjælpen udover!
    VH


  • #8   16. mar 2011 Tak fordi du updateret emnet smiley

  • Mikael G
    Mikael G Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #9   16. maj 2011 hvad er en HU. står med samme problem :S

  • #10   16. maj 2011 HU betyder Headunit.

    Det er den Cd afspiller mv.

    Generator støj kan komme fa en del ting. Men tjek ledninger og dårlig stel forbindelse. Tjek at alt der strøm i ikke ligger sammen med din phono kabel. Ja start fra en ende af..


  • Mikael G
    Mikael G Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #11   16. maj 2011 Jamen jeg synes jeg har prøvet alt ?

    Vis jeg sætter kanal 1 - 2 til phone, er det mindre end vis jeg sætter dem i kanal 3 - 4. kan forstærker være gået ?

    Og har skiftet stel , lagt strøm og remote i ene side, og phone i anden side , men stadig støj :/.


  • #12   16. maj 2011 Det kan jo tyde på at det er din forstærker, men da jeg ikke gad at lave alt mit om i bilen fordi jeg vidste jeg alligevel skulle pille alt ud så købte jeg sådan 2 stk. hos thansen som tagr generator støj og de virked faktisk smiley

  • Mikael G
    Mikael G Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 4
    #13   16. maj 2011 FUNDET FEJLEN !!!

    Det var fandme bil anlæget, det hvide og røde stikder går ud af anlæg til phonekabler der var i stykker , de sad løse smiley


  • #14   17. maj 2011 Godt du fandt fejlen :-)'

    Så det var din HU som lavet problemmet smiley


Kommentér på:
Anlæg, HJÆLP!

Annonce