{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  320/325 ?
  • #1   15. mar 2011 Der ikke betalt ekstra afgift.
    Den er bare gået igennem syn med den motor.


  • #2   15. mar 2011 Skulle du være involveret i et uheld hvor skylden er din, kan forsikringen, hvis dr finder ud af det, nægte at udbetale erstatning og så er det hele fra egen lomme. Dvs både din bil og den skade du laver. Desuden kan politiet hvis de stopper dog og finder ud af det kræve afgiften af dig og måske konfiskere bilen indtil det er betalt.

    Så hvis du har is i maven, så kan det vel betale sig, ellers ikke


  • #3   15. mar 2011 kommer an på om den er over 20% for så skal det vist ikke stå nogen steder men hvis det er en m50b25 ville jeg ikke gøre det men hvis det er en m52b25 ville jeg gøre det..

  • #4   15. mar 2011 Men en m52b25 er det det man kalde ren 323. ??

  • #5   15. mar 2011 har kigget meget efter bmw. men 9 ud af 10 fået en 325i motor lagt i selv om de kun er født som 316-318-320 hvilket har fået mig til at kigge andre veje hen efter bil... skide surt men tøt ikke købe en sådanne bil hvis afgift ikke er betalt. desuden virker det relleredet der som en forskruet gammel vogn...

  • #6   15. mar 2011 nicolai ja det er det der heder en 323 som vi også snakkede om i går. men omkring det med andre ligger en 325 motor i for står jeg heller ikke på de helt små for der er bemmserne ikke en gang samme størelse som på en 325 men det er de dog på en 320 men ville heller have en der er lovlig end en der bare kan gå gannem syn. gå selv med tanken om en 328 i min 323 og det er jo også lovligt..

Kommentér på:
320/325 ?

Annonce