{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af atv??
  • #1   15. mar 2011 Hvis du køber én vil jeg anbefale dig at undersøge meget grundigt hva du køber!!!

    Jeg har ikke gode erfaringer med linlong, bummelum og hva pokker de ellers hedder.. Jeg har prøvet og ejet en del ATV'er efterhånden. Sådan en kinamaskine på 400-700 ccm kører måske godt, men det ikke iforhold til en tilsvarene model i Yamaha, Suzuki eller Honda eks..
    Den sidste jeg havde var en Suzuki 160ccm med gear.. Den kørte klart bedre end både 250 og 300ccm kina maskiner!!

    De er dog en god klat dyrere, men det det værd!!

    Held og lykke i jagten efter en sommer maskine!!


  • #2   15. mar 2011 jammen hvad skal jeg være sikker på når jeg kigger efter en? Hvis jeg finder en jeg kan lide som har blinklys osv. kan jeg så få plader på?

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #3   15. mar 2011 Brugte som ikke har været indregistreret endnu, kan du som udgangspunkt gå ud fra, at de ikke har den rigtige typegodkendelse, da de er noget dyerer at købe fra ny end en tilsvarende model uden godkendelsen til plader.

    Du kan evt. høre en forhandler af ATV (eller MC) af det pågældende mærke om den kan få plader på, det kan han svare på forholdsvist hurtigt (skat kan også, men de skal bruge stelnummer, motornummer og nogle andre data for at finde ud af det, forhandlere kan som regel ud fra model)

    men en super maskine som ikke koster det vilde er Hyosung (ikke en kineser) Ved de har haft den hos friis mc i Horsens, men andre forhandlere har den nok også.

    Bille MC i skanderborg har også et par Yamaha ATV holdene som kan komme på plader.


  • #4   15. mar 2011 okay og er der penge og spare ved og droppe bilen og køre rundt på sådan en?

  • #5   15. mar 2011 nu ved jeg ikke hvad trin du er på i forsirkring og alder men jeg skulle give 12000 om året for en reptor, og på plader løb den og i 85000 kr i indkøb

Kommentér på:
køb af atv??

Annonce