{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.385 visninger | Oprettet:

afgift / export pris laver ? DE til DK {{forumTopicSubject}}

Hey
Den tyske pris man ser på eks. mobile.de Er der noget med at tyskene kan få lidt penge retur af den tyske stat, når det bliver til en export bil, altså solgt til en i DK

Fordi jeg spørg er at jeg kan se ved nogen annoncer at de skriver export pris og så en laver vist pris. Men gælder faktisk alle biler der nede ? også privat DE til privat DK ?

Eller er det bare det samme som engros salg i DK, altså uden garanti


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afgift / export pris laver ? DE til DK
  • #2   27. mar 2011 OK! tak for det smiley ja så kan jeg godt se det ikke dur.

    Er der forresten nogen der lever af at gøre "alt" arbejdet med at hente bil hjem og bedømmer bil og afgift her hjemme/dernede. Eks. at jeg udvælger en bil eller to jeg syndes om, hvor så bil kyndig kikker på den og får lidt kr. for det, samt kan få den til DK. Evt. også forundersøger ca. afgiften før handelen. Eller skal jeg hele møllen igennem selv smiley


  • #3   27. mar 2011 Ved at en bekendt har snakket med en forhandler om en Beetle hun ville have og her tilbød forhandleren at hente en fra tyskland og gav en direkte pris incl. afgift osv. og den blev dyrer i afgift end forhandleren havde regnet med men den måtte han jo "æde" selv smiley Men det var slet ikke en som rigtig gjorde i det, bare en alm forhandler (ikke aut.)

  • #4   27. mar 2011 Hvis i er i tvivl. Så spørg John Sahl fra www.Autohenter.dk
    Han har 100% styr på det med importbiler. Det kan vise sig at være en god forretning i den sidste ende.


  • #5   28. mar 2011 takker !

Kommentér på:
afgift / export pris laver ? DE til DK

Annonce