{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

hjælp til privat bilhandel {{forumTopicSubject}}

Hej venner. jeg sidder her med min kammerat som har et stort problem. han har solgt sin bil privat, køberen kom og så på bilen, og de prøvede en tur i den, og fik sparket noget dæk, det var meningen at bilen skulle ha været nysynet ved købet.
som da har skrevet om over sms. men da han ikke kunne nå at syne den, skrev de i en seddel.

idag den ... har ..... solgt sin toyota carina til ... ingen stelnummer eller regnr på sedlen. står kun hvilken bil altså mærke og model. og så står der vedrørende syn vil sælgeren betale omkostningerne hvis den ikke kan synes. og så underskrift fra dem begge. men bilen står i hans gamle sted farens navn. så man kan evt sige at han har solgt en andens bil?

men køberen er self sur fordi der skulle laves noget men min ven regnede ikke med der skulle laves noget da han ikke ved ret meget om biler, og da køberen kom og så den var han kun intra i det anlæg som sad i den. men min ven ville gerne hjælpe med at betale som aftalt. men efterfølgende blev køberen meget "livstruende" og nu har min ven ikke lyst til at betale da han har fået nået af nogle trusler, fordi det er nogle trælse fyre. hvad skal han gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til privat bilhandel
Kommentér på:
hjælp til privat bilhandel

Annonce