{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Beregning af afgift på import? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg har besluttet mig for at importere en Land roverover discorvery fra tyskland og jeg har fundet en til 4200euro som svare til 31500kr, og så kommer mit spørgsmål er det handels prisen inkl. reg.afgift eller er det afg. pligtig pris?...

Håber i kan hjælpe mig..

Hilsen Sylvester


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beregning af afgift på import?
  • #1   11. jan 2006 Nu er det ikke for at nedgøre dig, men tror du selv at det er inkl. dansk reg. afgift ??

    Det er selvfølgelig den afgiftspligtige pris... Du skal ca. ligge 180% oveni. Sådan en tommelfinger regel, men det kan godt svinge...

    Bilen kommer nok ca. til at koste 90.000,- INKL dansk afgift.. altså ca. 60.000 i afgift..


  • #2   11. jan 2006 Ja og hvordan beregner jeg den afgift? Jeg kan ikke finde ud af told og skats afgift regner! eller hvad man kalder sådan en!..

  • #3   11. jan 2006 sten k - Tak skal du have, det er okay du skriver det til mig det med den afgift der, ellers lærer jeg det jo ikke. Mange tak for tallene.

  • #4   11. jan 2006 LR <- Hej jeg kan se du har sådan en dico som du kalder den, Kan du ikke lige fortælle mig om den gode og svage sider og sådan...

  • #5   11. jan 2006 hej
    find tilsvarende bil i dk og din afgift vil ligge tæt på 60%
    af dennes pris
    jeg har lige betalt en calibra og det var det de sagde til
    mig før jeg søgte afgiften og det ramte pænt
    mvh jesper


Kommentér på:
Beregning af afgift på import?

Annonce