{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

folie på tag??? {{forumTopicSubject}}

hej bg, overvejer sort folie på taget af min toledo, er der nogle der har en idé om det ville klæde den?? jeg kan sku ikke helt bestemme mig, men har fået det tilbudt rigtig billigt, så overvejer det kraftigt..

et lille problem ved det, er dog, at min toledo lige over forruden er begyndt at boble en lille bitte smule et par steder hen over ruden. muligvis har de skåret for dybt da tidligere ejer har skiftet rude, vil det sætte processen yderligere igang hvis det bliver pakket ind i folie??

mvh. Morten Jensen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folie på tag???
  • #1   8. maj 2011 Det ville helt sikkert være optimalt at fikse det begyndende rust, hvis det går helt ned til ruden er det jo selvfølgelig noget bøvl men du vil helt sikkert slippe for en endnu mere irriterende omgang senere hen.
    Om det vil se godt ud er jo en smags sag men efter min mening så ville det se fedt ud


  • #2   8. maj 2011 Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg at det ser strenge ud. Men det er helt sikkert en smag sag. Hvis det er pisse billigt, er det jo bare at få det gjort, og se om du synes det klær den, og hvis ikke så af med lortet igen.

Kommentér på:
folie på tag???

Annonce