{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.434 visninger | Oprettet:

# Kenneth #
# Kenneth #
Tilmeldt:
9. sep 2007
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 174

Skade på bil {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
Min kæreste bakkede ind i en anden bil (i min bil) her for en månad siden. Der skete ik så meget ud over et par ridser på bilen hun ramte, og manden der kom ud sagde at det var ligemeget og hun bare kunne køre. Men nu har han så meldt skaden alligevel, vil den skade komme til at stå i mit navn ? ved godt at den vil komme til at gå over min forsikring, men vil den stå i mit navn på den måde at når jeg skal tegne en ny forsikring, vil jeg ikke kunne sige at jeg har kørt skadesfri i 3 år, når nu min kæreste kørte galt i min bil.
og er der mulighed for at betale skaden uden om forsikring når du modparten har meldt det ?

Vh kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade på bil
  • #1   4. jun 2011 Altså du kan vel snakke med han om at det skal gå ud om forsikring og så bare betale det, men ved ikke om det er for sent nu smiley

  • #2   4. jun 2011 hvis det er din bil, så er bilen også forsikret i dit navn? smiley
    så er det desværre en belastende skade for dig. Men prøv evt. at ringe til dit forsikringselskab, og tal med dem om at du betaler udgifter for at undgå denne belastning - det er som regel intet problem.



  • # Kenneth #
    # Kenneth # Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 84 Svar: 174
    #3   4. jun 2011 ja, det er jo lidt det jeg håber på . for hvis jeg betaler at hans kofanger bliver lavet på værksted, så får han jo lige så meget garanti som han ville få, når det går over forsikring

  • # Kenneth #
    # Kenneth # Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 84 Svar: 174
    #4   4. jun 2011 Morten P
    hvordan mener du med at jeg betaler udgifter ? altså at det går uden om forsikring ?


  • #5   4. jun 2011 Du får lavet skaden, så efterfølgende betaler du den udgift dit forsikringsselskab har haft.. Og så har du STADIG kørt skadesfri..
    Det er kun hvis selskabet betaler for dig at det er en belastende skade for dem, og derved bliver du også belastet i en eller anden grad..


  • #6   4. jun 2011 Mener det som Ice Fox beskrev smiley


  • # Kenneth #
    # Kenneth # Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 84 Svar: 174
    #8   4. jun 2011 Håber i har ret med hensyn til at købe skaden af forsikringsselvskabet.

    og det er en omlakering af forkofanger som jeg nok kommer til at betale.


  • # Kenneth #
    # Kenneth # Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 84 Svar: 174
    #10   4. jun 2011 Håber jeg de er, har kun haft gode oplevelser med dem til nu (:

  • #11   4. jun 2011 hvis der er selvrisiko på forsikringen skal den jo betales med mindre at udgiften til skaden er billigere , så er det den pris du skal betale

  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 465
    #12   4. jun 2011 ha du beviser få de ridser ellers kan han jo sige at hele kofangeren er smadret. jeg ha nemlig oplevet en lile bule i en dør blev til ene helt smadret dør + en knust rude
    så husk ved et uheld med en bil så tag billeder af skaden


  • #13   6. jun 2011 Det har vi skam ret i.. Har selv gjort det da x-kæresten snuppede et skilt..

Kommentér på:
Skade på bil

Annonce