{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bil nr 2
  • #1   6. jun 2011 ja bil nr 2 er som regel billigere hvilket i mine øjne virker mystisk... for der er jo dobbelt sandsynlighed for en skade så hehe men fred være med det

  • #2   6. jun 2011 Det er altid en fordel at samle forsikringerne. Men det er nok ikke det helt vilde du opnår..
    Jeg har alle mine biler samlet + div hus og ulykkes forsikringer. Jeg får fordelen i form af rabat på alle mine forsikringer.


  • #3   6. jun 2011 Det er korrekt. Hvis altså begge biler er registreret i samme navn (der kan godt være en anden bruger). Det har vi på vores 2 biler.

    Du finder iøvrigt næppe et forsikringsselskab der går med til kun at forsikre bil nr. 2. De kræver som regel at bil nr. 1 samt indbo forsikring m.m. er samme sted.


  • #4   6. jun 2011 amen så er jeg jo ikke helt galt i byen ... da vi fik ETU forsikring til skodaén ville de også have at vi fik alle de andre af vores forsikringer hos dem .. men så ville vi takke pænt nej da vi har de andre i Gartnernes .. men de gav sig alligevel og nu har vi kun bilforsikringen hos ETU.. det skal dog siges at grunden til vi valgte ETU frem for gartnernes til bilen var at de forlangte alt for meget for skodaen

  • #5   6. jun 2011 tror vi giver omkring 6000 for skodaen nu .. hvor vi skulle give 8000 hos gartnernes

  • #7   6. jun 2011 det skal siges vi også har Kasko på den

  • #8   7. jun 2011 @ Morten S
    Det er rigtigt, men de vil næppe acceptere det uden sværdslag. Da jeg ringede rundt var det det svar jeg fik. Men jeg har nu heller aldrig haft en bil der var billig nok til at kunne undvære kasko.


  • #9   7. jun 2011 Det er konen der skal bruge den til heste bil smiley er nemlig ved at være pænt træt af halm og div. Skrammel rydder op og støvsuger den hver dag smiley har til og med købt læderovertræk til hende men nu skal det være slut smiley

Kommentér på:
bil nr 2

Annonce