1.739 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til autostol/lift {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens...
Jeg skal være pops igen til September, så vi kigger på autostol til den lille ny. Fruen er tilmeldt et nyhedsbrev via babysam, som reklamere med deres nye Easylift. Jeg har været inde på deres hjemmeside og lure lidt, men kan ikke finde ud af hvor jeg står. Er det noget i vil lægge jeres børn i eller vil i vælge den traditionelle autostol?
Jeg har lige vedlagt et link til liften.
http://www.easylift.dk/
jun 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 6 Emner: 157 Svar: 1.045
Min kæreste læste desuden lidt om test med sådan en efterfølgende, og det bekræftede kun hvad vi selv havde regnet ud.
Du kan låne en hos babysam hvis du lige vil afprøve hvordan det virker. Mener det koster et depositum på 250,- eller sådan noget.
Btw. Tillykke med den lille til den tid.
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 61
Det er oss klar bedre for ryggen at ligge udstrakt.
aug 2007
aug 2007
jun 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 6 Emner: 157 Svar: 1.045
Vil nu stadig kun tage et så lille barn med ud og køre, hvis det var absolut strængt nødvendigt.
jun 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 159 Svar: 653
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 3.896
Tænk på hvad der sker med barnets hoved hvis bilen ryger rundt, der er absolut ingen støtte i den der.
Køb en "Recaro Young Profi plus" i stedet, det er langt mere sikkert.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 3.896
"Easylift Optagelse af den bagudvendte crash test. Dette er den hyppigste form for uheld med børn i bilen og som det kan ses i videoen yder liften en fantastisk beskyttelse sammenlignet med en bagudvendt autostol hvor alt kraften vil blive overført til barnets hovede der vil rykkes kraftigt frem"
Hvor flot, de viser hvad der sker, hvis man bliver ramt bagfra.
Prøv så at se hvad der sker den anden vej (læg mærke til dukken) => http://www.youtube.com/watch?v=UZyjnl6TSf0
jun 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 159 Svar: 653
Hjælp til autostol/lift