{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Spare penge {{forumTopicSubject}}

Hey s kal give 22000kr årligt for en forsikring på en swift. Men hvor meget falder det ca pr år? Og hvor meget sparer man ved at tage kurset respekt for fart ? Kan det bedre svare sig at give 49-50.000kr mere for bilen faktisk mere ved en forhandler og så spare 10.000kr årligt på forsikringen såu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spare penge
  • #1   28. jun 2011 Der er sikkert flere forsikringsselskaber end det du har pris fra der smiley

    Ring rundt - det kan gøres meget billigere!


  • #2   28. jun 2011 hvis du tager tage kurset respekt for fart og du bliver stoppet og for en bøde så har jeg hørt at det ikke gør en skid men ved ikke om det er riget det var bage hvad jeg fik a hvide

  • #3   28. jun 2011 Afhænger jo af alder og bopæl.

    ring til din forsikring og spørg hvad din forsikring vil falde til, hvis du tager respekt for fart.


  • EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #4   28. jun 2011 Forsikringselskabet du har fået tilbuddet ved er nok de rette at spørge hvor meget den falder pr skadefri år. Men 3-4 k burde den da falde efter første år.

    Den del med forhandler er da en mulighed, men kræver flere oplysninger
    for at kunne svare på det.


  • #5   28. jun 2011 hvor gammel er du..?

    ring til.

    gjensidige
    alka
    almbrand
    tryg
    codan
    if
    etu

    dem alle sammen og spil dem ud mod hinanden de er provisionslønnet så de kan godt give en bedre pris end de først siger. kommer også an på om du også skal have indbo og ulykke forsikring.

    min mor fik en pris på en grand cherokee på 12000 med kasko hos alm brand.

    jeg fik den ned på 5800 hos alka efter en dags arbejde. der er også nogle forhandlere der har aftaler med forikringsfirmaer oftest daf.

    gør dit benarbejde jeg vil regne med du kan komme ned på omkring 10-13 k årligt.


  • #6   28. jun 2011 jeg er 19 år har kørt bil lige siden jeg fik kørekort. Også for et firma hvor jeg har vagttelefon som jeg køre for.

    Har haft bil i 1 år nu dog i fars navn. Overvejver nemlig at købe Swift da jeg har forelsket mig i den hos en forhandler, men mine forældre siger det er billigt nok 95.000 pga den er gejlet så meget. MEN hos lærestalden som vi har alle vores forsikringer i koster en 22.0000 årligt med kasko for mig. Så siger de at jeg skal købe en ved en suzuki forhandler og spare 10.000 kr årligt da jeg kan få den for ca 10.000 kr der, selvom jeg køber en brugt hos dem, men de har bare ikke den jeg vil have ? . Og har forelsket mig i den swift der, Hvad kan jeg gøre. Er det så dumat at købe den eller hvad. ellers skal jeg sikker vente måneder år ? før den swift jeg vil have kommer igen til den rette pris hos en suzuki forhandler. HÅBER i vil svare tak.


  • #7   28. jun 2011 skift forsikring smiley

  • #8   28. jun 2011 Frederik G


    Der er 2 muligheder.


    Enten køber du den bil du gerne vil ha og betaler for forsikringen.


    Ellers venter du nogle år, og køber en anden bil til den tid.



    Det ville være dumt at nøjes med en mellemting


  • #9   28. jun 2011 det kan da være ligemeget hvor i har jeres forsikringer det betaler sig ikke at være loyal de tjener jo penge på os..

    jeg synes du skal ringe rundt og høre hvad du skal give de forskellige steder. tjek evt alka på nettet.

    en swift er ikke en dyr bil at forsikre den har 95 hk eller noget lign.

    da jeg var 19 havde jeg en a4 1,9 tdi den gav jeg 10000 for ved etu. med kasko


  • EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #10   28. jun 2011
    Anders C


    Det der giver jo ingen mening!

    Køb og betal hvis du har råd eller find på noget andet


  • #11   29. jun 2011 Frederik G: Send mig en besked. Så kan jeg lige se på det. Arbejder i branchen.

Kommentér på:
Spare penge

Annonce