{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.408 visninger | Oprettet:

Vente tid på ny bil.. :( {{forumTopicSubject}}

ØV hvor er det bare irreterende der er så FUCKING lang ventetid på en ny bil.. smiley
Bestilte min nye vito 122 for 4 måneder siden og den er ikke sat i produktion endnu.. den skulle komme på båndet om 3-4 uger.. DAMN det er svært at vente meget længere... smiley

Er det normalt at vente så længe..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vente tid på ny bil.. :(
  • #1   30. jun 2011 Så kan du nå og afbestille, eller måske bestille tid ved pladsmed, for og få lavet rust..

  • #2   30. jun 2011 hehe =)

  • #3   30. jun 2011 hvis jeg ville have min i blå skulle jeg vente i 6 mdr. så tog den i sort og fik den 14 efter

  • #4   30. jun 2011 K-FINN Det er fuldstændig ligemeget hvilken kassevogn det er så rådner de.. og jeg er fuldstændig ligeglad skal kun have den i 4år også ryger den afsted igen.. smiley

  • #5   30. jun 2011 Hehe ja på et tidspunkt rådner de fleste, men når din vito er 2-3 år gammel, kan der nemt ske der er HULLER i vanger /paneler, dørbunde, det er der ingen andre der er..

    Ked af og skuffe dig, men er du gal en spand sådan en vito er..


  • #6   30. jun 2011 Ahrgg så er det heller ikke værre.. smiley og der er service aftale på den så det laver de jo bare.. om motor'en brækker sig eller gearkassen dør.. fuldstændig ligeglad..
    En af mine venner har en Transporter T5'er og den rådner sku også.. har en Hyndai H1 nu den er også råden, transit'erne er også sure.. der er INGEN kasse vogne der holder idag..


  • #7   30. jun 2011 Eneste der er holdbar, er en hiace.
    Den er nemlig stadig lavet i japan.


  • #8   30. jun 2011 bare få sat nogle inderskærme i og få den rust beskyttet så holder den da noget bedre...

  • #9   30. jun 2011 Den er rigtigt, men næst efter en ferguson traktor er det jordens mest død syge gryde at køre i.. og vil have automat gear og det kan de fanme ikke finde ud af at lave.. føj et elastik gear!!

    iøvrigt stopper de produktionen af den i 2012.. smiley


  • #10   30. jun 2011 På firmaet har vi en 4 år gammel vito, som ikke har en plet, og den er ikke behandler, og ja jeg har set den under bunden, de tidligere årgange var meget værre. Og det samme med transporter t5, de har lidt problemer med maling der skaller ved dørhåndtag, men ellers ikke noget videre.

    Men ja, de Hiace vi har i firmaet, holder godt, både mekanisk og med rust. Jeg havde nok også på trods af at være VW mand taget en Hiace hvis jeg skulle have ny kassevogn idag.


  • #11   30. jun 2011 En hiace med en D-4D'er går da kanon, jeg må indrømme at jeg syntes at den kører mindst lige så godt som en Vito, omend Vito'en føles langt mere luksuriøs

  • #12   30. jun 2011 Der er op til 1 års ventetid på en Skoda Fabia 1.2 TSI med DSG

  • #13   30. jun 2011 Det er da meningen de gør så blerne ikke holder, så kan de sælge os nogle flere smiley

  • #14   30. jun 2011 Anders.. Mercedes påstår også de har ændret meget på Vito'en for de kan jo ikke komme udenom de har haft MEGET store problemer med rust..
    Men det har VW sku også..

    Men har kørt en Hiace og synes fanme det er en traktor at køre i.. den er simpelthen for dødsyg at spilde mit liv i, man kan intet lækkert udstyr eller sjov motor få..

    Den vito jeg har bestilt har 3,0 V6 CDI 224hk, automat gear, cruisecontrol, klima, xenon, bakkamera osv osv osv.. er man i den ene af kassevogne er der kun vito eller transporter, og af dem valgte jeg vito.. nu får vi se, med den service aftale mercedes tilbyder er jeg fuldstændig ligeglad..


  • #15   30. jun 2011 Anders: Ja de helt nye hiace kører MEGET bedre, og meget mindre støj, vil faktisk påstå den støjer mindre end min T5..

    Kun efter jeg har fået T5, jeg skal slukke bil, når jeg bestiller i mc drive, helvede den larmer


  • #16   30. jun 2011 Har også lige bestilt en ny hiace, men klima/fartpilot/olifyr og hvad der nu ellers man kunne få.

    Der er også service aftale, det koster 30øre/km ved 40000km årligt, INCL dæk, det tror jeg INGEN andre mærker kan tilbyde.

    Toyota ved det ikke går istykker smiley

    Kammerats hiace runder 1000000km snart, orginal motor, aldrig været åbnet, det er enda orginal udstødning...


  • #17   30. jun 2011 Ja det er meget motorstøj i den gamle T5'er.. det er langt bedre i den nye T5'er men synes fanme den er grim.. :S var ude og prøvekøre en 180Hk DSG køre sku også godt..

  • #18   30. jun 2011 K-FINN - Mine forældre havde deres Carina E i 15 år, så købte jeg den af dem, de har kostet en vandpumpe på den som røg efter 335.000km, det var det originale plastik skov hjul den kørte med, originale ankerplader, udstødning, motor og gearkasse var original, trækaksel manchetter var originale..

    Den kostede alm service med bremser, olie og væsker også en vandpumpe - Det vildt !


  • #19   30. jun 2011 Ja, T5'erne larmer helt vildt, specielt fra turboen også, det lyder som om man kan ryge med ind når det skal være. Men ja, vil man have noget der kan flytte sig er Hiace udelukket, den største model hedder vel stadig sølle 117hk..

  • #20   30. jun 2011 Jeg havde en 2008 hiace d4d som håndværkerbil i 2 år, og den gik sgu fantastisk, bevares, det er ingen racerbil med 116 hk, Men jeg var ekstremt glad for den

Kommentér på:
Vente tid på ny bil.. :(

Annonce