{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Hjælp søges af en autoriseret mekaniker {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Min Nissan Almera N15 fra '96 tikker fra dens ventiler/vetilløftere.
Grunden til at jeg skriver ventilløftere også, er fordi jeg har fået at vide fra en mekaniker, at der sidder hydrauliske ventilløftere i bilen, hvorved en eller flere af disse må være defekte.

Jeg har indtil nu prøvet med en olie af højere viskositet, hvor jeg samtidig har hældt noget tilsætningsolie i motoren, hvor der i teorien burde blive dannet et lag over ventilerne, som burde afhjælpe det værste af problemet
Dette har hjulpet en del, men dog har det ikke taget det hele, så derfor vil jeg nu prøve at søge noget hjælp fra andre kanter.

Det jeg søger er en autoriseret mekaniker nær Horsens, som har mulighed for at bestille ventilløftere hjem til en lavere pris, end hvad jeg kan finde dem til privat.
Derefter skal løfterne skiftes alt efter, om det kan høres, hvilke der er defekte, så jeg ikke skal have fat i 16 nye ventilløftere.
Hvis en af jer derude ligger inde med et værksted, hvor I laver noget arbejde privat, så vil jeg gerne betale en timeløn efter det, da det bliver for dyrt at få bilen på et værksted.

Jeg håber, der er en venlig sjæl derude, som vil hjælpe mig med at få en normal motorlyd ud af min bil smiley
Kontakt mig gerne i en privat meddelse her på BG eller på 51 36 28 50.


Hilsen Jacob Lundby


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges af en autoriseret mekaniker
Kommentér på:
Hjælp søges af en autoriseret mekaniker

Annonce