{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Christian J
Christian J
Tilmeldt:
2. aug 2007
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 69

At sælge eller ikke at sælge? Polo {{forumTopicSubject}}

Jeg går lidt med nogle store tanker for tiden.

Jeg har en Polo 6N 1,4 16V 101HK, som jeg faktisk er rigtig glad for, når den virker. Jeg syntes dog at der har været en del problemer med den i løbet af det sidste års tid. Jeg har dog også kun haft den i 18 måneder.

I gennem den tid jeg har haft den har jeg skiftet rudehejs 4 gange(det var dog forhandleren, men skulle stadig undvære den), skiftet ABS sensor, udstødning, servopumpe, fået gearkassen komplet renoveret(for en mindre formue), mine fælge er skæve og skal skiftes hvis jeg skal beholde den.

Der ud over er der et par småting som skal laves på den, før et eventuelt salg, og selvfølgeligt også hvis jeg beholder den.

Mit dilemma er nu, at jeg ikke ved om jeg skal sælge eller ej.
Den køre skide godt, jeg har fået bygget anlægget i den som jeg gerne vil have, den ser ok ud, er rimelig økonomisk(dog ikke i reservedels forbrug), og vil nok helst beholde den.

Jeg syntes bare det virker som om at jeg løser et problem, kun for at finde det næste.

SÅÅ, Er modellen bare en mandags model med mange fejl, eller er det bare slidte dele som skal skiftes, for at jeg så igen kan køre uden problemer inden for nærmeste fremtid?

Jeg ville jo heller ikke sælge den her, for så at få en anden bil, hvor jeg kan starte forfra med at løse de samme problemer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sælge eller ikke at sælge? Polo
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #1   30. jul 2011 Hvis du er glad for den så behold den.
    Som du selv skriver er der ingen garanti for den næste bil du får bliver bedre.
    Du ved hvad du har nu. Og hvad der er lavet og hvad der skal laves. Biler går i stykker smiley


  • Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 69
    #2   30. jul 2011 Jeg tænker også lidt mere i retningen af hvis nogen kunne sige noget om, hvorvidt min model er en god eller dårlig model, eller noget. For jeg må da indrømme at de biler jeg har kigget på også er poloer, dog modellen nyere.

  • #3   30. jul 2011 sådan er det med næsten alle ældre biler man laver 1 ting og der kommer en ny lyd og så laver du den så kommer der iken en anden lyd du ved hvad du har ikke hvad du evt for

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #4   30. jul 2011 Vil mene det normalt er en god solid bil. Har en ven der har en polo 6n.
    Der er stort set aldrig noget med den og den bringer os til og fra arbejde året rundt smiley


  • Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 69
    #5   30. jul 2011 OK, for jeg har læst en del om at VW har problemer med at lave gearkasser som kan holde. Men det skulle min jo så gerne gøre nu. Men ja så kunne det godt være jeg skal beholde den.

Kommentér på:
At sælge eller ikke at sælge? Polo

Annonce