{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Hvorfor afviser man?? {{forumTopicSubject}}

Hvis man afviser, hvorfor er man så ikke mand nok til at skrive grunden??

Alle biler er velkommen, blot de er brugernes egne. Afvis KUN hvis de generelle betingelser ikke er overholdt.

Generelle Betingelser:

1. Bilen skal være din egen. (Tjek, jeg har begge nøgler og mit navn på reg. attesten, så det må jo være min bil)

2. Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen! (Tjek, hvis du ikke er enig så sig lige til.)

3. Bilen må ikke oprettes som salgsannonce! (Tjek, vil da ikke af med den når nu jeg skal bruge den hver dag til og fra arbejde)

4. Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen! (Tjek, jeg kørte i den så sent som søndag aften og skal det også gerne et par år frem)

5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart” (Tjek, billeder er taget søndag d. 7/8-11 for at undgå det)

6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne (Tjek, der er ikke nogle så vidt jeg lige har set... Men finder du nogle må du gerne sige til..)

7. Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri. (Tjek, 4 hjul, 1 rat, tag over hovedet, plads til mere end 2 personer. Jo jeg skulle mene det er en bil)

Så jeg forsår ikke helt hvordan det kan være at jeg i skrivende stund har 26 velkomstpoint og 31 afvisepoint.

Så ser du grund til ikke at byde velkommen, skriv da lige hvorfor?? Eller er du ikke mand nok til det??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor afviser man??
  • #1   8. aug 2011 Nu ved jeg ikk hvordan din oprettelse er. Men kan kun følge din frustration. Der sidder nogæe som føler sig som konger over alle andre.
    Tror bare det er nogle som i de tidlige år er blevn mobbet, og som nu tager deres hævn.


  • #2   8. aug 2011 Kan være folk ikk synes billederne er gode nok, der ikk er nok (nogen mener ikk 5 billeder er nok, hvilket jeg godt kan forstå.. Det er jo et GALLERI) smiley
    Det kan være teksten ikk er god nok..

    Svært når du ikk linker til hva du mener smiley


  • #3   8. aug 2011 Garanteret noget i den stil... Eller nogen som er bange for lidt konkurrence.. smiley
    Du har måske selv prøvet det??


  • #4   8. aug 2011 Har 18 billeder og udfyldt alt det jeg ved... :S

  • #5   8. aug 2011 Nej men har lagt mærke til at der er mange der mener det ska være prof billeder bare fordi det er en rigtig flot og speciel bil..

    Feks en stylet supra osv.. Og så kræver de vold meget tekst..

    Hvis det er en fiat punto så synes folk det er fint med 5 billeder og næsten ingen tekst..
    For dem er de stort set ligeglade med..


  • #6   8. aug 2011 Det hænger jo ikk en skid sammen... :S

  • #7   8. aug 2011 Der er bare nogen der flueknepper..

    Eller også er det fordi folk ikk kan respektere at nogen kører i det ene mærke og dem selv i et andet..

    Der er jo fordomme omkring biler som swift og spark osv..


  • • NoobiiTo •
    • NoobiiTo • Tilmeldt:
    apr 2008

    Emner: 2 Svar: 19
    #8   8. aug 2011 Ikke for noget men 3 a foto'erne er ens, ville gerne vellkomme dig, men har ikke smidt en bil ind selv smiley

  • #9   8. aug 2011 Skarv!==>
    Sys selv det er lige meget hva folk køre i så længe de selv er glad for bilen...

    • NoobiiTo •
    Takker... Kigger lige på det når jeg kommer hjem fra abejde igen... smiley


  • #10   8. aug 2011 Kig under din bil så finder du udaf det!

  • #11   8. aug 2011 Kenneth A

    Præcis.. Det er der bare nogle der ikk kan klare..
    Nogle folk har skyklapper på..


  • #12   8. aug 2011 Jeg begrunder helst ikke en afvisning, de gange jeg gør så får jeg svinere på PB eller i kommentarfelterne.

    Når jeg afviser så er det af følgende grunde:

    1. FOR dårlige billeder, eller for få.

    2. Texten er alt for ringe - og pustet op med m e l l e m r u m

    3. Tvivl om ejerskab (17 år, udenlandske plader, massive fejl om bilen ifht. billeder)

    4. Der er mere end en bil på billederne - altså man tager billeder af to biler på et billede.

    5. Jeg er pisse ligeglad med om billederne bliver bedre "i morgen" - så må bilen vente med at komme ind i morgen, punktum.

    6. Jeg er kold over om det er en Ford, Fiat, Alfa Romeo, Bugatti, BMW eller hvad hulen det er og hvor fed den er - er texten lort, eller billederne skod = afvist.

    Den bedste måde at få sin bil ind, er ganske simpelt at få lavet nogle rimelige billeder af HELE bilen - ikke i modlys, ikke kl. 23.00 om aftenen i skæret af en lommelygte og ikke KUN nærbilleder så det er et puslespil.

    Derefter en text om de mest basale ting omkring bilen, feks. motor str, drivmiddel, dækstørrelse, evt. fælg type/mærke, hvad er der lavet på/lavet om på bilen - hvad vil DU med bilen udover at køre i den, evt. hvor du har købt den (privat/forhandler).

    Så får man pludselig en text der er lidt interessnt at læse, udover de tekniske data alene - og jeg stemmer enhver bil ind uanset mærke når man kan se at ejeren har gidet gøre bare en minimal indsats ud af sin oprettelse.

    En pissefed BMW / Ford / Opel / u name it, hvor der er 5 lorte billeder i modlys kl bæ om natten + texten er copy-paste fra bilmodel og derefter ordene - den er bare sååå feee....,= AFVIST.

    Men...som skrevet står, så afviser jeg sjældent med begrundelse da det hidser andre op når man gør det og de smider så lave bedømmelser som straf på ens bil eller sviner en helt vildt til - og det pis gider jeg ikke mere høre på.

    Derfor begrunder jeg yderst sjældent en afvisning - og det kan opretterne så takke de øvrige brugere for.


  • #13   8. aug 2011 Hvis man lægger 5 usle billeder ind, og ikke gider skrive noget ordentlig info, så viser man at man ikke er seriøs.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #14   8. aug 2011 Allan A har vidst samme mening som mig, ihvert fald lige med de stemmer herinde ;D

  • #15   8. aug 2011 Hvis du havde brugt din tid på din bilprofil i stedet for dette forum emne så var den sikkert kommet ind med det samme.

  • #16   8. aug 2011 Fordi at det er en børnehave... det kan jo være at der er en "reklame" på din nummerpladeramme som man kun kan se med en lup.. men du må jo ikke reklamere... tror at der er nogle mennesker der ik laver andet end sidde og finde mikroting som de kan afvise på!!!

  • #17   8. aug 2011 Tudeindlæg... NuFF Said....

  • #18   8. aug 2011 Hvorfor afviser nogen?

    Fordi det er barnlige mennesker og fordi muligheden er der.

    Jeg er på et tilsvarende forum med samme opbygning som bilgalleriet,(samme som tjener fedt på dette her galleri) og der er for nyligt blevet sendt nogen forslag til ting man gerne så ændret på galleriet og forum, måske hvis man også gjorde det herfra med de ting man er utilfreds med, at det på et tidspunkt vil vinde gehør....som f.eks.:

    *At det ikke skulle være muligt at slette tråde og egne indlæg*

    *At der til gengæld var en tidsfrist hvor man kan redigere sit indlæg*

    *At brugere ikke kunne slette andres kommentarer til oprettede xxxxx*

    *At andre brugere ikke skal stemme ind eller give afvisepoint ved oprettelse af xxxxx*

    *At andre brugere ikke skulle kunne give brugere udstemmer og på den måde få nogen smidt ud fra siden*

    **udvide søgefunktionen så man f.eks kunne søge tråde eller indlæg fra bestemte brugere**



  • #19   8. aug 2011
    Lige en ting mere......når man kategorisk altid SELV starter sin oprettelsestråd med ordene:

    SKRIV HVORFOR I AFVISER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ...og derefter får begrundelser, som besvares med "Kæft, man, tror du det en fuckin ferrari jag har man, du sgu'da dum, man, fuck af, man...."

    Så hviler min finger faretruende tæt på AFVIST, medmindre der ER lavet en rimelig oprettelse.

    Så - tal ordentligt til andre brugere er en meget vigtig ting, for det er dem der skal stemme din bil ind.


  • #20   8. aug 2011
    http://bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=220993

    Denne her er jo et skole eksempel på en oprettelse, som er dybt useriøs og reelt er at tage pis på folk.



  • #21   8. aug 2011 Synes stadig ikk der er noget galt med hans oprettelse..

    Men det burde bare være HAerne der godkendte istedet for det er de useriøse brugere..


  • #22   8. aug 2011 Lige for en god ordens skyld, så har jeg ikke set trådstarters oprettelse og taler udelukkende generelt om hvorfor jeg afviser - ikke om den konkrete afviste oprettelse.


  • #23   8. aug 2011 Så blev jeg afvist anden gang.. :S Ved sq ikk rigtig om jeg vil bruge tid på at prøve igen..

  • #24   8. aug 2011 Hehe.

  • #25   8. aug 2011 prøv igen så kigger vi på det

  • #26   8. aug 2011 Hvorfor skulle man give en grund, når man bare bliver svinet og truet på livet når man gør.. ?

    Jeg har haft 5 biler her inde alle er kommet ind første gang, så du må gøre noget galt...


  • #27   8. aug 2011 Det er da dem der tuer der har et problem!!

    Men jeg ville lang hellere have grunden til folk afviser istede for at sidde i uvished om hva fanden der er galt, så jeg kan få det rettet hvis det kan lade sig gøre..


  • #28   8. aug 2011 Kenneth kan godt forstå dig men der er bare nogle mennesker som er uden for pedagogisk rækkevidde og emnet har været oppe flere gange men er er et tip prøv uden for skoletiden og bliv ved med at prøve 90% af de afviste biler kommer ind alligevel

  • #29   8. aug 2011 kenneth prøv at opret .. den igen!

  • #30   8. aug 2011 Er startet igen..

  • #31   8. aug 2011 fin

  • #32   8. aug 2011 ja men det ser fin ud 10 herfra

  • #33   8. aug 2011 Tak til alle som byder min bil velkommen.. smiley

  • #34   9. aug 2011 Så er den da kommet ind smiley

    Umiddelbart tror jeg at din text har været årsagen - forudsat at du kørte med de samme billeder + text hvergang ?

    Når texten er klinsk, tør og kun består af teknisk info så er mange klar på afviser knappen.

    Jeg søger altid efter om opretteren selv har skrevet lidt ekstra feks. hvor blev bilen købt, hvorfor valgte man den bil (når man køber spritny øse..) og gerne lidt om hvorvidt man rent faktisk vil ændre på den eller bare køre fra A til B.

    Man kan feks. under fælge skrive:
    "Bilen har originale 15" fælge, og dem lader jeg sidde. Til vinterbrug vil jeg indkøbe et sæt vinter-alufælge, så de originale holder længere."

    VOILA ! Pludselig har vi info om hvad der sidder på bilen + lidt om hvad man muligvis kunne tænke sig at gøre ved bilen.

    Det er ikke så svært......



Kommentér på:
Hvorfor afviser man??

Annonce