{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Lille historie, K&N filter {{forumTopicSubject}}

Havde længe gået med tanken om at få monteret en K&N filter på min 320, havde læst at det skulle give en super fed lyd og give lidt flere heste, idet et bedre optræk samt bedre benzin økonomi. Men jeg var meget skæbtisk mht til optrækket kunne blive forbedret og benzinøkonomien. Havde også snakket med en del som ikke sagde det gjorde det helt vilde. Fik så monteret et K&N filter her i weekenden med rørføringen helt ned foran i motorrummet for at får det optimale ud af det og må sige det en helt ny bil jeg har fået, optrækket er blevet betydligt bedre, lyden er helt utrolig samt benzinøkonomien blev forbedret med det samme!

Utrolig positiv oplevelse her fra!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille historie, K&N filter
  • #1   29. aug 2011 Er da godt at høre du glad for det (:

    Men jeg prøvede at montere det på min, det sad på en halv dag. Hvorefter jeg piller det af og ser min luftmængdemåler var sat til med fint sand/støv.. så på med det org luftfilter igen :S


  • #2   29. aug 2011 optræk, det tror jeg ikke på! det er lyden der snyder

  • #4   29. aug 2011 Ja lyd kan gøre meget..
    Vent nu lige med at tjekke benzin øko til du har brugt en hel tank og så en til..


  • #5   29. aug 2011 optrækket er blevet bedre! og det ikke lyden der snyder! et lille eksempel før i tiden har mine bagdæk altid kunne stå fast, det kan de på ingen måde nu.

    Mht til benzin økonomien så har e36'eren jo den der benzin ting hvor du kan se hvor mange liter benzin du bruger per 100km og den er blevet betydlig bedre ved 80-100 kmt


  • #6   29. aug 2011 hvordan så det andet filter ud.? var det også nyt, som det du har sat på.? det er lyden der gør, du synes den er blivet hurtigere.. filter alene, kan ik gøre den køre længere på literen, og jo.. hvis det filter der sad i, var pisse beskidt/sat til... men hovedesagen er jo, at du er tilfreds...!!

  • #7   29. aug 2011 Det andet filter var standard og det var ikke beskidt. Altså kan se den der viser der er, som indikere hvor meget den bruger per 100 km, den er forbedret så den må jo køre længere på literen?

    Mht til den er blevet hurtigere så er jeg ikke et sekund i tvivl om at optrækket er forbedret.


  • #8   29. aug 2011 Jeg vil også holde på at det er lyden der gør at den føles hurtigere.
    Og kører den længere på literen, så er det fordi det gamle filter har været beskidt.


Kommentér på:
Lille historie, K&N filter

Annonce