{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Nissan Micra K10 1,0 Turbo {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop anskaffet mig en motor til min gamle Micra. det er en turbomotor med multipoint indsprøjtningsanlæg. Den har motorkode MA10-E. Det jeg er ude efter er om der skulle være nogle derude der ligger inde med et ledningsdiagram over motoren, evt til en cherry turbo fra omkring 1983, eller hvor man kan få fat i det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan Micra K10 1,0 Turbo
  • #1   16. sep 2011 Jeg tror at ville købe en bil i voksen størrelse, hvis det var mig.
    Ellers ville jeg som minimum en 3,3td motor smiley


  • #2   16. sep 2011 Hehe. Nu har jeg siddet og googlet efter ledningsdiagram til ham i en time. Måtte lige skrive noget, for at holde mit eget mod oppe.
    Har forresten kendt Michael i 10år, så tror at han forstår.


  • #3   16. sep 2011 Jeg var med til at ligge sådan en motor i en micra i 1999, der mailede vi med en japser der var så flink at sende et ledningsdiagram, på en k10 turbo, det var endlig ret let da vi fik det,ledningsnettet det fulgte med motoren, skulle folænges noget, da det jo kommer fra en højrestyret, og boksen ligger under passeresædet. Ved ikke om det eksisterer mere, men kan lige spørge min kammerat, her en af dagene om han har det stadig eller det røg ud.

  • #4   17. sep 2011 det lyder sku godt. Ser frem til at høre fra dig

Kommentér på:
Nissan Micra K10 1,0 Turbo

Annonce