{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Manifold med powerwrap?? {{forumTopicSubject}}

var så glad da jeg modtog min nye manifold og en rulle powerwrap eller heatwrap om man vil, men har nu fået at vide gentagende gange at jeg skal holde mig langt væk fra det og bare montere manifolden uden noget wrap?

grunden til dette skulle være fordi varmen skal ud et sted og toppen der er i alu har det svært nok da blokken er i støbejern

en anden skriver:
alu toppen er den bedste varmeleder af de tre ( blok, top og ind pakket manifold) det betyder at du vil risikere at den slår sig, brænder udstødnings ventilerne eller rister toppakningen.
Samtidig forkorter det levetiden på selve manifoldet, da den ikke kan aflede varmen opstår der nogle spændinger i materialet der kan få rørene til at flække

og igen en mere skriver:
Har også hørt det med rustfristål manifolde og powerwrap... At de ikke kan holde til det... At de vil flække..

Er det virkelig rigtigt? jeg har købt det for at undgå store "brændmærker" i motorhjemlem og i håb om at det skulle give lidt flere kræfter ved at isolere varmen, og så vil jeg gerne holde motorrummet koldt..

hvad skal jeg gøre? smide wrap på eller droppe det og bare køre ren manifold??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manifold med powerwrap??
Kommentér på:
Manifold med powerwrap??

Annonce