{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

Sækning af bil?? {{forumTopicSubject}}

Hey BG. Er det rigtig hvad jeg hørt ang sænkning?

Det jeg har hørt er at hvis jeg vil vil sænke min Sigma så kan jeg godt nøjes med, at skifte fjederene...

Men et eller andet siger mig, at det og så ville være bedre med andre støddæmpere??

Eller kan man godt "nøjes" med at skifte fjederene og så godt bagefter??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sækning af bil??
  • #1   10. jan 2012 Man kan godt "nøjes"
    Men hvorfor tage på tanken og nøjes med en cola uden brus når man vil have med?


  • #2   10. jan 2012 Det kommer an på hvor meget du vil sænke den, hvis du bare sænker den ~30 mm så er det ok.. hvis den skal sænkes fx. 60 mm, så tvinger dine dæmpere i et arbejdsområde de ikke er beregnet til.. ikke dermed sagt at det ikke kan lade sig gøre, men overvej en gevindundervogn hvis den skal sænkes meget..

  • #3   10. jan 2012 Man kan godt nøjes med kun at ud skifte fjederne, men nr. 1 er da helt klart at udskifte det hele... Så er alt jo også nyt og ik halv slidt en af delene..

  • #4   10. jan 2012 husk en god sporing.

  • #5   10. jan 2012 Er gevindundervorgen så godt?? Står selv ogmovervejer det men har ogsåmtænket på en som bare er fast sænket for hvor meget kommer man til at justere den?? Og den skal ikke ned at ligge på maven men skal være til at køre i

  • #6   10. jan 2012 Den skal bare sænkes lidt fik jeg afvide af ham som tuner min bil for at være mere sikker på at kunne overføre de nye Hk i asfalten...

    Stod det til mig skulle den ikke sænkes fordi den er super fed at køre i som den er, men vil gerne kunne overføre mine hk i asfalten og det kan så vidt jeg har fået fortalt gøres bedre hvis jeg sænker bilen lidt..

    Hvis 30 mm er nok er det fint for mig.. 60 mm tror jeg bliver for tæt på vejen... Så det bliver nok de 30 mm du snakker om..

    Super lækkert. Det eneste sted de har til min bil er i Austrailen og skal til at bestille dem hjem og vile være dumt at betale 2 gange fragt hvis det viser sig, at mine støddæpere også skal skiftes smiley Men holder mig bare på de 30 mm smiley

    Tak for hjælpen...


  • #7   10. jan 2012 !Jokkeren !

    Lige præcis det samme jeg tænker på smiley

    For de nye må stadig være strammere ind de gamle det vil sige karrosen også er bedre affjedret og måske bedre kan holde karossen vandret und acc.

    I fatter ikke hvor biligt det er at købe ting i Australien selv om der er afgift i dk ha ha.. Tror jeg snupper hele pakken smiley


  • #8   10. jan 2012 det er bedre og købe dæmper med for hvis du nu sænker 40 40 så kommer dæmperne til og køre et andet sted og det forkoster leve tiden på dem.. ville købe et helt sæt... pengene er godt givet ud i sidste ende

  • #9   10. jan 2012 øhhh... hvor mange heste snakker vi?

  • #10   10. jan 2012 Nemlig smiley

  • #11   10. jan 2012 Kasper N.. en god gevind undervogn ala KW, sammen med nogle hårde bøsninger er bedre end 20hk..

    "Den skal bare sænkes lidt fik jeg afvide af ham som tuner min bil for at være mere sikker på at kunne overføre de nye Hk i asfalten..."

    hehe sikke en tuner, hvis du har problemer med at overføre hk, så skal du have spær og nogle bedre dæk..!


  • #12   10. jan 2012 Bilen er meget blød hviket giver super god komfort, men en stivere under vogn bevæger karosen sig ikke lige så langt bagud og derved mister jeg ikke så mange kilo på hjuleene foran..

    Jamen vi snakker ommkring 280 hk og ca 350 nm med 350 nm ved 3000 omdr.


  • #13   10. jan 2012 ja okay, det er jo en del. Med så mange heste så SKAL man da også have en stram undervogn, ellers ryger det sjove da af (:

  • #14   10. jan 2012 Ja det bliver til meget Hjulespin, hvilket kun er godt til opvarmning ha ha


  • #15   10. jan 2012 Okay men tænker bare en god sports undervirgen er vel luge så godt som en gevind hvis man ved den skal sænket det den sports undervorgen nu gør?

  • #16   10. jan 2012 Jeg er mere til fast undervogn, men det andet er jo en fordel hvis du vil ligge højt om vinteren og avt om sommeren. på den måde er det jio smart, men jeg vælger midt i mellem så jeg kan køre sommer og vinter smiley


  • #17   10. jan 2012 Hvis det var min bil, ville jeg fortrække en lav under vogn. Du kommer alligevel ikke lang med 350nm i snevejr smiley

Kommentér på:
Sækning af bil??

Annonce