{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af dieselfyr
  • #1   10. jan 2012 ville helt klat vælge en motor / kabine varmer 5 KW , og så ville jeg have den uden fjernbetjening og istedet ville jeg vælge en call starter .

  • #2   10. jan 2012 og tjek lige pris forskellen med de her, de kan stort set det sammen.


    http://www.eberspaecher.dk/servlet/PB/menu/1031847_l14/index.html





  • #3   10. jan 2012 Kjeld L: Jeg har kigget på et webasto termo top C og T og de er på 5.2kw fuld last. den eneste forskel jeg kan se er, selve størrelsen på dem.
    Du mener et fyr som man kan "ringe" til?

    Med T100 fjernbet. indtaster du hvornår du skal kører, så finder fyret selv ud af resten:-) det er smart.....


  • #4   10. jan 2012 med en call starter kan du styre blæseren, og du kan sende en sms med teksten " start 0800 " og så starter den kl 8 på telefonen kan du se tempeartur og andre detaljer mener også den har sammen funktion som du beskriver, men er ikke helt sikker. fodi jeg ville vælge call starter er fordi jeg syntes de fjernbetjeninger er ret store, og sidder man på arbejde eller er på besøg. er de sjældet man lige har den i lommen da den jo ligger jakken med nøglerne men telefonen har man som afte på sig .. men bare min mening ... og ja der er ikke den store forskel på c- t
    skal du selv montere den .. ??


  • #5   10. jan 2012 Det var planen, da jeg er tidligere mekaniker:-) men med lidt hjælp fra erfaren mekker:-)
    Og vil spare lidt penge der.


  • #6   10. jan 2012 det er heller ikke det sværeste i verden .. en erfaren mekaniker der har prøvet det nogle gange bruger vel omkring 4-6 timer.. vi tager 10200,- + moms med almindelig timer ur og 2500,- + moms i tillæg for fjernbetjening. så der er da lidt at spare ved selv at gøre det ..


  • #7   10. jan 2012 Call starter helt klart.. der er intet smart ved en fjernbetjening man kun har 1 af og som kun kan nå inden for 200m.. slet ikke når man kan få en call starter der kan mere, og hvor du kan sterte den fra hvilken telefon du vil, hvor som helst på kloden du vil.

  • #8   10. jan 2012 Til din bil skal du vælge en Termo top C.. E varmeren er for lille og T varmeren ved jeg ikke lige hvad er for en, men den er helt sikkert dyrere.

    Du skal helt glemme alt om 'eberspächer


  • #9   10. jan 2012 rasmus ...
    hvad er der lige galt med 'eberspächer..... ? ?



  • #10   12. jan 2012 Rasmus: Det bliver nok osse et termo top c jeg vælger. Mht fjernbetjening vs. call start. Den fjernbetjening jeg har kigget på rækker 1000m, og man kan se hvor varm kabinen er. (T100) Og som Kjeld osse skriver, har man altid sin mobil på sig:-)

Kommentér på:
Valg af dieselfyr

Annonce