{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Christian L
Christian L
Tilmeldt:
3. jul 2009
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 67

Købe færdigleasede bil som privat.? {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Jeg står i den situation at mit arbejde snart er færdig med leasingperioden på de Opel Merivaer som vi bruger til dagligt og min chef har sagt at jeg må sige til hvis jeg skulle være interesseret i at købe en.

De er alle sammen i super stand og har kørt de 65-80.000 km pænt så jeg overvejer det kraftigt hvis prisen er iorden.!

Hvordan foregår det når man køber færdigleasede biler sóm privatperson? Det er på gulplader nu og skal også være hvis jeg køber den - bare til privat brug. Hvad koster det mig? ?ca?
Hvilket ting skal jeg være opmærksom på?

Jeg har også læst at bilen kan nedvejes så man kun betaler et mindre beløb årligt.? Hvordan går det til?

Jeg sætter STOR pris på alle seriøse indlæg tak.

Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købe færdigleasede bil som privat.?
  • #1   11. jan 2012 Når du nu skal købe bilen af firmaet så skal du bare købe den plus moms. så det vil sige den er moms fri med det samme . så det er jo alt efter hvor meget du skal give for bilen:)

  • #2   11. jan 2012 hvis det er firma biler skal du betale moms! og have de plader der både er gule og hvide.!
    du skal være opmærksom på service f.eks er blevet overholdt! ikke altid leasing biler er blevet serviceret korrekt!


Kommentér på:
Købe færdigleasede bil som privat.?

Annonce