{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

erik k
erik k
Tilmeldt:
13. jan 2011
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 2

Knight rider {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender filmen "Knight rider"
fra 1982 den handler om "Kitt". Bilen der kan tale
og manden "Michael knight" prøv at finde nogen klip på youtube.

Kitt er er en top tunet trans am
og hvis nogen har sådan en er vi måske interesseret
i at købe den


p.s MEGA god film


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knight rider
  • #1   7. mar 2012 så brug du markedet til din annonce smiley

  • #2   7. mar 2012 Der er en tro kopi af Knigt Rider her i DK og ellers et hav af de normale.

    Kik på Smallblock.dk om der skulle være noget der.. Ellers er der stadig folk der hjemtager bilen på bestilling.


  • #4   7. mar 2012 Det er nu en serie og ikke en film

  • #5   7. mar 2012 Martin S : Det er så også en film. ;o)
    Filmen var før serien..


  • #7   7. mar 2012 Både film og serier kan de som regel skaffe i Stereo studio.

    Jeg har selv alle afsnit i serien på dvd.
    Ellers brug dvdpriser.dk eller google... !


  • #8   7. mar 2012 Uha har set alle afsnit tror jeg, og går og venter på at få råd til en Trans Am '82 smiley

    Der er en gut fra Oklahoma, som har bygget sin egen replica, som efter min mening er den bedst udførte inkl. den fra Jylland. Tror han kan findes på youtube endnu..

    Ellers hvis du skal bruge nogle dele, kan du spørge www.knightridershop.com...
    Kender også mange andre sider.


  • #9   7. mar 2012 Selve bilen, kan du finde på disse sider:

    Blocket.se
    Craigslist.org
    Transamflorida.com
    Mobile.de
    Smallblock.dk


  • Johnni P
    Johnni P Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #10   23. apr 2012 Ja det er rigtigt. Der r en replica her i Danmark.. Der er faktsk to.. Både KITT og KARR. Jg har lavet alt computer arbejdet i KITT og skal oså lave det i KARR, når vi bliver færdige med ham. Jeg står også for hjemmesiden som I kan finde under min profil. Men de er IKKE til salg. Men ode råd til ombygning kan vi altd finde ud af. Vi kommer en gang mellem ud til Lundby Krat i Nordjylland, uden or Aalborg. Hver tirsda er der træf hvis vejret ellers er godt!

  • #11   23. apr 2012 Vidste ikke der også var lavet en KARR. Ærgerligt man kommer fra Lolland, ellers skulle jeg da lige smugkigge dem smiley

    Hvor længe bruger du egentlig på at lave sådan et "mindre kompliceret" ledningsnet på den?


  • Johnni P
    Johnni P Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #12   23. apr 2012 Jeg var ikke med til at lave Kitt, men det tog ejren ca 5 år at lave ham. Karr derimod, har jeg været med til at samle efter han blev malet og skal være med til instrument bordet denne gang. Derefter skal jeg så installere en computer som i Kitt. Tak for din kommentar på hjemmesiden og og rosen for siden smiley Hvis du skriver i fanen "Kontakt" så kommer du i forbindelse med ejeren og vi har da kørt til fyn før, men det var også dyrt. Men kommer du til Aalborg en dag så kan vi sikkert mødes så du kan se bilerne.

  • #13   24. apr 2012 Okay, 5 år lyder også rimeligt, når man tænker på hvor meget arbejde, der ligger i det. Bliver spændende med KARR projektet. Dem er der jo ikke nær så mange af iforhold til KITT. Velbekomme med kommentar, det manglede bare smiley Vil gerne tro de koster lidt i brændstof. Hvilken motor ligger der i den?
    Tak for tilbudet, det ville være en drøm, at se en komplet replica!


  • Johnni P
    Johnni P Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #14   24. apr 2012 I Kitt var der lagt en anden motor i så den er ikke den originale. Jeg er ikke helt sikker på hvilken motor og den yder vist kun omkring de 150 HK og er en 5L V8, hvilket også er fin da vi kun cruiser i den smiley Men Karr derimod er en mean machine. Han har den orginale motor og yder omkring de 250 HK. Det er en 5,7 L V8. Man ryger noget tilbage i sædet smiley Ved pæn kørsel ligger de på omkring 9-10 L per km.

  • #15   24. apr 2012 Det er også sjovest bare at cruise rundt, når det er en v8'er smiley
    Men det lyder til at være nogle fornuftige maskiner, der ligger i dem! Benzin økonomien gør vel ikke noget, når nu man kører rundt i verdens mest specielle bil smiley

    Tak for Info! Jeg håber at se dem en dag.


Kommentér på:
Knight rider

Annonce