{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lyder som en fusker
  • #1   4. apr 2012 ja det lugter lidt!

  • #3   4. apr 2012 de har vel pengene med så I bytter nøgler mod penge ved handlen?

    det er ligesom lidt det jeg forstår ved det.


  • #5   4. apr 2012 ring dog og lav pis med dem smiley sig du har en fin bil og de gerne må købe den, og stik dem en addresse i skagen

  • #6   4. apr 2012 de siger de henter inden 10 timer.. så gør som tobias siger, og så få en anden ven til at ringe om en bil på lolland og se om de virkelig kommer inden for 10 timer smiley

    hold da op noget polakfusk det der


  • #8   4. apr 2012 Bare fordi de ikke staver ret godt, kan de jo godt være gode nok. Ofte er det folk der ikke er så gode i folkeskolen der vælger håndværker fag. Og ofte er de ligeglade med den almindelige folkeskole, fordi de ved at de vil være håndværkere. Ikke dermed sagt at disse ikke er fuskere, for jeg kender dem ikke. Men hvis jeg havde en bil jeg ville af med, så ville jeg da ikke tøve med at kontakte dem. De får bare ikke bil eller reg.attest før de står med pengene de kan give i bytte. Og de får ikke pladerne med, medmindre de står med forsikringsbevis og papir til omregistrering, og kan forevise kørekort/ID... Og så ville jeg nok heller ikke være alene, men have 1 kammerat eller 2 i nærheden med en bil der var hurtigere end den jeg skulle sælge... smiley

  • #9   4. apr 2012 det er da rart at man er sikker på man altid kan få solgt sin bil smiley

  • #10   4. apr 2012 jo tag lolland smiley havde ikke lige set de var fra ålborg smiley

  • #12   4. apr 2012 Det kan en fynbo også?

    Ville nok ikke møde den/dem alene, og nok heller ikke udlevere dem nogen nøgle før der er penge fremme.


  • #13   4. apr 2012 jeg kan da ikke lige se problemet, det ligner da mere en handelsmand end en fusker, hvis folk er villige til at sælge for en sikkert meget lav pris er det da godt nok, prøv at ringe til ham kl 21, så står han hos dig iden kl 7.....

  • #14   4. apr 2012 Har en kammerat der har solgt sin bil til sådan nogen for flere år siden.
    Der var ingen problemer overhoved, den blev afmeldt som lovet.
    Det lyder som nogen der leder efter billige biler med lidt fejl på, som man kan tjene nogle penge på at lave og sælge videre...

    Men det kan også være fusker, de finder jo på hvad som helst...


Kommentér på:
Lyder som en fusker

Annonce