{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.442 visninger | Oprettet:

Peugeot Boxer Turbo Dissel - Motor trækker dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg køre som chauffør og køre i en Peugeot Boxer 2,5 Turbo Dissel med en alukasse på samt lift, men den trækker bare overhovedet ikke skal køre den helt ud i alle gearene og den kan kun køre max 85km/t i 5gear, hvis jeg så smider den i 4gear og køre med lidt over 4000 omdrejninger kan jeg med nød og næppe få den op på 100km/t men det kan jo ikke passe at sådan en bil ikke kan køre hurtigere end 85km/t i 5 gear???

Nogle her der kan hjælpe eller har oplevet sådan et problem før med sådan en Peugeot Boxer Turbo Dissel?

Høre meget gerne fra jer...

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot Boxer Turbo Dissel - Motor trækker dårligt
  • #1   12. jun 2012 Har prøvet det samme i en 2.2 hdi. Det var en slidt turbo smiley

  • #2   12. jun 2012 Din motorlampe burde lyse ?? Den slår også en kæmpe skid ??

    Jeg.havde.citroens . Har oplevet det samme. Turboen døde ofte. Og noget ala antipolution gik på den. Den ene var på værksted 3 gange med det. Blev lavet og gik i stykker efter noget tid igen...

    Det er bare en lorte motor.. Sælg den før mere sker. Vi havde ikke andet end problemer med dem. Vi havde 6 i firmaet smiley


  • #3   12. jun 2012 Den har vist allerede været på værksted et par gange, men det var før jeg fik den at køre i smiley

    Motorlampen lyser ikke, den starter fint og lyder også ok i tomgang men kan det være Turboen der er gået på den eller hva?

    Vil sgu være glad hvis bare den kunne komme op på¨de 120 - 130km/t på motorvejen.


  • #4   12. jun 2012 Jeg havde den lille motor. Og jeg kunne køre ca 160 på toppen. Men den er en krig om at accelerere ?? ..

    Men tror Turboen er gået. Vores havde ca kørt 40000 km. Også ja.. Kun ned af bakke.. Med alt..

    Jeg kørte i en anden i efteråret. Der kom den dejligste sorte sky ud og ingen træk. Og ingen lampe lyste.. Men har oplevet det i 3 af dem jeg har kørt i .. Også pludselig på motorvejen . Kørte det jeg måtte og ville overhælde. Tværtimod sank hastigheden. Ind og slukke og starte igen.

    Men ny turbo til dig smiley . Forbi en tester smiley


Kommentér på:
Peugeot Boxer Turbo Dissel - Motor trækker dårligt

Annonce