{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

bilforsikring {{forumTopicSubject}}

god aften bg jeg er lidt på jagt efter en billig kasko forsikring

jeg skal have min gamle golf gti 16v fra 86 på plader hvemkan i anbefale kørsel behov bliver max 5000 km årligt da det er som show/sommerbil så der må gerne være stilstand med i det osse

jeg syntes bare ikek jeg lan finde noger billigt efter som jeg har 8 års skadefri kørsel samt jeg er elite bilist på 5 år så vil dem jeg lige har beregnet på nettet løbet op i min 6000 kr og op efter og det er sq for dyrt syntes jeg og klassisk forsikring har osse været i tankerne men det er svært og finde noget hvor alle krav er opfyldt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bilforsikring
  • #1   21. jun 2012 Søg forum, ring rundt. Tag dig sammen, TÆNK for helved selv!!!!!!!

  • #2   21. jun 2012 Patrick B: stor mund fra en lille mand nu spurgte jeg hvor folk havde erfaringer med en billig forsikring

  • #3   21. jun 2012 folks erfaringer kan du ikke bruge til en skid - ikke når det gælder forsikring. grib knoglen og rig rundt . Good luck

  • #4   22. jun 2012 Christian.... jeg kan give dig et lille eksempel...

    i slutningen af 2011 havde jeg en "samtale" med en her inde... i bund og grund havde vi samme bil, samme forsikringsselvskab, og samme forsikring ang kasko, selvrisiko osv... der var 1 år til forskel på os og alligevel var der ca 4000 kr til forskel på vores forsikring...

    håber lidt at dette giver dig et billede af hvor utilregnelig det kan være...


  • #5   22. jun 2012 ring dog til et forsikringsselskab vi kan jo ikke give dig priser på din historik og din bil.

  • #6   22. jun 2012 <b> FAT NU, AT DU IKKE KAN BRUGE ANDRES ERFARINGER! - OG SÅ SØG FOR FUCK SAKE I FORUMET! TÆNK SELV!

  • #7   22. jun 2012 denni d: ved godt der kan være stor forskel det var osse mere folks erfaringer jeg søgte hvor jeg evt kunne prøve problemet er jeg er i if forsikring nu med hus, ulykke, indbo, den anden bil osv. men de kasko forsikre ikke biler der er over 20 år gammel så der kan jeg kun få en ansvar på 3700 kr årligt og det ville jeg helst ikke og ville gerne have den klasisk forsikret men enten skal den stå orginalt hvilket den ikke gør ellers er den for ny ellers jeg er for ung

    pj: tja jeg syntes det lyderdyrt den er jo ikke vildere end hvad en alm bil er i dag

    * Yes Im Arrogant *: bare for og irreterre dig tror jeg at jeg vil oprette en tråd mere med forsikring og søge funktion ved du godt folk ikke bruger


  • #8   22. jun 2012 guldager: jeg tror ikke der er så mange der har åbnet kl 11 om aften

  • #9   22. jun 2012 Når den er fra 86, er det jo en klassisk bil i nogle selskaber smiley

  • #10   22. jun 2012 P.J: corrado kan jeg så forstå det er jo lidt en "special" bil men ja jeg syntes mange gange det er latterligt dyrt mange gange at if så har valgt ikke og vælge og kasko forsikre biler der er ældre end 20 år det er så lidt underligt fra deres side af smider rigeligt med penge der i forvejen så muligheden er self osse og flytte alt over i et andet selskab hvis det går helt galt

    Kim J: ja nemlig det var osse derfor jeg var lidt ude efter en klassisk forsikring men de eneste jeg har kunnet finde er GF men de kræver så at man skal være min 30 før man kan forsikre en klassisk bil der har jeg lige en 3 år endnu og løbe på men ved du om der er andre mht årgangen på bilen jeg ved thisted skal bilen være fra før 84 af


  • #11   22. jun 2012 Prøv Nykredit forsikring. Ellers er der ikk andet end at ringe op til de forskellige selskaber og forklar dem hva bilen " blir" brugt til.

  • #12   22. jun 2012 Hold kæft man hvorfor bliver folk ved med at skrive de samme provokerende svar når det er blevet nævnt en gang.

  • #13   22. jun 2012 rasmus: tak for det dem må jeg lige have i bag hånden =0)

    rasmus h:ja det er sørgeligt det er sikekr osse de personer der opretter en tråd hvor der står hjælp min bil kan ikke starte hvad kan det være


Kommentér på:
bilforsikring

Annonce