{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi S6 LED Kørelys
  • #1   13. aug 2012 Der er bare en anden ting du skal tage hensyn til.

    Lad vaere, det er ikke en A6er! smiley

    Kofanger eller noget på fra en S4 fx.. Det er mere stil!


  • #3   13. aug 2012 CD - Korrekt at det ikke er en A6'er. Det var nu heller ikke det spørgsmålet var.

    Jeg synes nu ikke det her ser helt forkert ud

    http://audiclub.dk/forum/download/file.php?id=5373&mode=view


  • #5   14. aug 2012 Nej DON Corleone
    Men i dette tilfaelde skal den styling vaere fra samme model (havde vaeret noget andet om vi måske snakkede om f.eks. hjul!).
    En S4 er jo en A4, andre skaerme, gæller, undervogn, kabine, maskine osv. Alt er anderledes. Men det vil altid være bygget på en A4. Det samme er da gællende for en A6 og S6, Som en E61 i M5 eller ikke!

    Giver dig ret i om du vil saette nogle 4x4 lygter på så kan du det uden problemer. Men det er universalt. Havde du sagt at du kunne saette nogle landcruiser lygter på, så ville det vaere lige så nasty!
    Endnu et eksempel, du tar heller ikke fronten på en M5 og montere på din M3. Bliver lige så ungdrenge agtigt..

    Jeg gav bare min mening med at holde sig til bilmodellen eller måske vaere universalt. Ikke plukke fra andre modeller når det er så synlig en ting. Så nej S6 style lys ser ikke godt ud når det ikke kommer fra den bil. Det er alt for meget Thansen agtigt! Du er sikkert også Dayline-lygte-lover! smiley

    Plus de fleste af de nasty S6 style DRL er med 9 dioder?! S6 originalt er med 5! Det gør det Aaaadd...


  • #6   14. aug 2012 Seat L
    Ved at det ikke var spørgsmålet.
    Men ud fra mit indlæg kan du tyde at mit svar er nej don't do it. smiley
    Men svar til dit spørgsmål, så er der ikke rigtig noget at tage hensyn til smiley


  • #8   14. aug 2012 DON Corleone !
    Jeg skrev min mening som du skrev din. Lidt dobbeltmoralsk blir det når du skriver "Så fordi du lige har den mening og ikke rigtigt kan se ud over dig selv, så er det bare sådan det er?"
    Jeg har ikke sagt at jeg skyder ham om han gør det. Sagde mit No go som du sagde dit Yes sir! Så pis af med din prædiken. Vi har begge ret, at jeg uddybede min mening er ikke kritik mod hverken dig eller forumstarter.

    Og nej det var ikke svar på hans spørgsmål, men den eneste af os som egentlig har svaret på hans spørgsmål er mig? Du har givet din mening ligesom mig. Du har dog også "forsvaret" ham :S


  • #10   14. aug 2012 Vi lukker den her..
    Jeg forsvarede mig bare?


  • #13   14. aug 2012 Whatever.. smiley
    Du må synes at mit første indlaeg var hårdt hvis du vil.


  • #15   14. aug 2012 Det er nu lagt lidt til om jeg ikke må fortælle hvad jeg mener, hvorfor skal du så? "S6 style kørelys ser bare godt ud.... BASTA !" smiley

  • #16   14. aug 2012 Vil gerne sige undskyld om jeg har støt eller trådt nogle over fødderne, det var bestemt ikke meningen.
    Bare et råd til noget som man selv har stået med da man ikke vidste bedre smiley


  • #17   14. aug 2012 Godt så drenge. Jeg ved godt de S6 lygter er lange, men som jeg har linket til øverst i indlæget, så er det originale S6 LED lygter som er monteret på den A4 stationcar, og den er enda med alm. kofanger, og ike S4.

  • #18   14. aug 2012 Seat. Jeg så godt at dem du linkede til var de rigtige smiley Men dem Don saelger er Kina smiley

    Stadigvæk er min mening, 1000gange hellere montere en S4 front/style end S6 DRL smiley


Kommentér på:
Audi S6 LED Kørelys

Annonce