{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cykel holder
  • #1   16. aug 2012 kig dækbutikken de har en masse rigtige fine til billige penge smiley samt prisgaranti

  • #2   16. aug 2012 + dag til dag levering

  • #3   16. aug 2012 Det er helt sikkert dem der bliver monteret på trækket, og har skinner og fast lygtebom, der er mindst risiko for at cykler og bil bliver skrammet, samt de kan ofte vippes, således at du kan komme i bagagerummet.

    Hvis du køber en fra Thule, så er du som regel sikker på at det holder.


  • #4   16. aug 2012 thules er også crashtestet og godkendt til 130 km/t
    men Atera's produkter er lige så gode og godkendte under samme forholdd, de er bare mere udbredt i tyskland hvor thule er mest kendt i skandinavien smiley


  • #5   16. aug 2012 kan man ikke få de thule modeller til en fornuftig pris i thaiwansen??

  • #6   16. aug 2012 Jeg foretrækker at have dem på taget.. Cyklen bliver ofte smurt ind i alt mulig når den hænger bag på bilen .. Ihvertfald i regn

  • #7   5. apr 2013 Tager lige den her tråd op igen da jeg selv over vejer cykler på taget men er det til at få anmindelige cykler der op er klar over at racer cykler ikke er noget problem men en almindelig dame cykel fra Kvickly er de til at få der op ude at ødelægge bil og cykel? Har aldrig stået med det før kun sat cykel efter bil men min bil har ikke træk...

Kommentér på:
cykel holder

Annonce