{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

blæse motor touran 1,9TDI {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Fruen er kørt fra Aalborg til København, men touranen har det ikke så godt smiley
Jeg er bange for at blæseren til motoren er kaput, og jeg sidder i Aalborg. Er det evt nogen der kan hjælpe med en udlæsning af fejlkoder på den?
Bilen er kørt i P kælderen ved Cab-in.

Kontakt mig GERNE for uddybende svar. på mobil nr: 26233416

MVH
Jacob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blæse motor touran 1,9TDI
  • #2   23. aug 2012 ja det vil jeg også lige høre... bliver den for varm for det behøver ikke at være blæseren... det kan være vandpumpen eller termostaten også

    men tag at stil bilen i tomgang evt giv den lidt gas for den hurtigere bliver varm, når den så når op på hvor den plejer at stå så kan det godt tage 5 10 min før blæseren går i gang men alt i alt hvis blæseren ikke går i gang så er den nok defekt da køleren så burde være varm nok og termostaten burde havde åbnet så vandet cirkulere ud i køleren også men ellers tag at mærk på de 2 slanger der går ind i køleren hvis den nederste ikke er blevet varm der efter heller ikke så er det fordi termostaten eller vandpumpen er defekt og ikke blæseren


  • #4   24. aug 2012 Ja bilen bliver varm, og blæseren starter ikke. Vandet koger.

    Jeg har haft kontakt til en rar hjælper herinde fra, der udlæst fejl koder på den, og den skriver ingen motorfejl, men den skriver at "temp grænser, øvre og nedre, overskredet".


  • #5   24. aug 2012 mærk på den nederste slange der går ind i køleren hvis den stadig er stue temp + lidt til så er det fordi vandpumpen ikke dur eller at termostaten ikke dur for den kontakt der skal gøre at blæseren starter sidder i køleren nemlig!

  • #6   24. aug 2012 aircon blæseren køre heller ikke.... så det er nok ikke hverken termostaten eller vandpumpen smiley

  • #7   24. aug 2012 tag ud til et VW værksted da den så skal på tester hos dem for en fejlfinding

  • #8   24. aug 2012 Jeg har haft kontakt til en rar hjælper herinde fra, der udlæst fejl koder på den, og den skriver ingen motorfejl

  • #9   24. aug 2012 så tag at udmål blæseren selv med et multimeter hvis blæseren dur så er det jo et relæ eller en styreboks som højest sandsynligt styre ac blæser og blæser på køleren og sikkert lidt andet også

  • #10   24. aug 2012 De beskeder "nicki n" har skrevet er fra mig. Han havde glemt at logge ud af min computer.

Kommentér på:
blæse motor touran 1,9TDI

Annonce