{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Mondeo MK3 {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der en der kan fortælle mig hvad navnene på følgende modeller står for:

Active
Trend
Viva
Titanium
Ghia
SE

Det er årgang 2003 - 2007. Jeg er godt klar over at der er forskelle i udstyret. Det er bare ikke muligt at se det nogle steder.

Vh Kristian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondeo MK3
  • #1   23. aug 2012 trend er med elruder foran kun og sædevarme
    titanium det samme mener jeg med tågwlygter
    ghia kan du få i 2.0 tdi og deres v6ere som så er med læder fartpilot
    SE er deres racer model med store kofangere og flere heste den hedder ST220 smiley


  • #2   23. aug 2012 I en c-max er titanium ellers topmodellen indenfor de nye modeller, hvor ghia før var topmodel..

  • #3   23. aug 2012 Morten M: der rammer du ikke helt rigtigt...
    SE står for speciel edition og er de sidste de har lavet af den model, hvor trend fx for noget mere udstyr, men du kan ikke bestemme hvad udstyr der er i på baggrund af navnet for du kan næsten bestille alt udstyr til alle modeller, stort set..!

    Når det så er sagt, så er topmodellerne, titanium og Ghia..
    Titanium med metalfarvet/lidt mere sporty look indvendig og Ghia altid med træindlæg i et omfang(for mig lidt mere morfar med velour og træ).

    Trend er mellem og nok den mest solgte til firmabilklassen og den findes også uofficielt i en trend+ udgave specielt til flådebiler..!

    Active er billigst og ikke solgt i mange eksemplarer i Danmark... Er oftest kun med den lille 1,8 benzin motor...

    Viva er en model som mig bekendt kun har fandtes i Tyskland og har en for mig underlig blanding af udstyr og sæder m.m. Men om den også er solgt som kampagne i dk, ved jeg ikke...

    I er velkommen til at tilføje hvis jeg har glemt noget...


  • #4   23. aug 2012 Forresten hedder ST220 modellen bare ST220, den behøver ikke yderligere navn:-)

    Der findes også en titanium x og en Ghia x men mener også at de oprindeligt stammer fra Tyskland... De er oftest fuldt udstyret...


  • zenza7
    zenza7 Tilmeldt:
    nov 2011

    Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 215
    #5   23. aug 2012 Morten m..... den er da den største gang vildledning det der

  • #6   23. aug 2012 Der er også en viva x smiley Men dem er der kun få af i dk smiley

Kommentér på:
Mondeo MK3

Annonce