{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan den synes?
  • #1   28. aug 2012 Hvorfor spørge? du skriver jo allerede fejlene der

  • #2   28. aug 2012 Den dumper nok allerede på de to nedslidte dæk..

  • #3   28. aug 2012 Findes der nisser =????

  • #4   28. aug 2012 Tosse


  • #5   28. aug 2012 Jeg har ikke synet en bil før, så ved ikke hvad de kigger på, og hvad de ikke kigger på..
    Tak for svar Dennis J
    Mike, fis af med din sorte humor


  • #6   28. aug 2012 hvis du har råd til sådan en dyr bil må du da også have råd til at få det ordnet? ved ikke med chip tuningen, kommer vel an på om den overholder co2 ellers kommer det an på om synsmanden opdager det tror jeg smiley

  • #7   28. aug 2012 Køb da to nye dæk??? Sorry men det da tåbeligt at køre rundt p nedslidte dæk......

    Nej din bil vil sandsynlig ikke gå igennem et syn.....


  • #8   28. aug 2012 heller sort humor end ingen humor.
    det er da logisk den ikke vil gå igennem syn med ulovlige dæk


  • #9   28. aug 2012 Udrykkerleje er de ligeglad med.

    Chiptuning opdager de kun hvis den har forhøjet CO.

    Dæk er no go.


  • #10   28. aug 2012 Jeg påstår ikke jeg ikke har råd eller lign. Jeg har ikke haft tid til at købe nogle nye dæk, og det skal snart gøres, så lad vær med at lukke alt muligt lort ud om at jeg burde have råd, når jeg har sådan en bil, for der står ingen steder, at jeg ikke gider betale eller ikke har råd..
    Mike, nu har jeg andet at tænke på end bare biler. Det er nogle der studere og har meget andet at lave. Jeg er 20 år gammel og skal til at syne min første bil, selvfølgelig er det logisk at den ikke går igennem syn med ulovlige dæk, men når jeg får af vide, at de kun tjekker "el" i bilen, så er det nok ikke så logisk alligevel..
    Michael N, TAK, for det brugbare svar. Det var alt hvad jeg behøvede at vide smiley


  • #11   29. aug 2012 jeg har heller ikke påstået at du ikke havde råd, sagde at du må da have råd siden du har sådan en dyr bil smiley - mener at det bliver ordnet uanset hvad, og der egentlig ikke er nogen mening i den her tråd hvis det bliver ordnet alligevel hvor bilen så vil være syns klar/fejlfri..

    men hvis sidste syns dato er i morgen så er det jo et last minute call og så kan jeg bedre forstå du laver en tråd smiley


  • #12   29. aug 2012 hvis de opdager chippen gør den heller ikke men tror det er en kodning i bilens styring i så ny en bil så burde de ikke opdage det

    hva ang udrykkerleje kommer det jo an på hvor slemt det er


  • #13   29. aug 2012 Tid til at skifte dæk? Hvad tager det at skifte dæk hvis du laver en tidsbestillig? Omkring 30 min og så er du rullende igen smiley

  • #14   30. aug 2012 Jerrild.. Jeg er lige kommet hjem fra ferie. Lige efter ferie har jeg skullet til noget studiestart på CBS og derefter på en 5 dags rustur, som jeg lige er kommet hjem fra. Så jeg har først fri her i weekenden, så selv om det kun tager ca. 1 time (plus transport) så har det ikke været muligt.

  • #15   30. aug 2012 Har set hvad det koster og blive taget med nedslidte dæk.. det er dyrt i dag.

  • #16   30. aug 2012 hvis der kun er 2 dæk tilbage der ikke er under slidmærkerne så har de nok os været slidt før du tog afsted, dumt for din egen og vores sikkerheds skyld at kører på... så håber da du får 4 nye på snart! smiley

  • #17   30. aug 2012 Det koster 1000 kroner per ulovligt dæk hvis du blir taget med dem smiley

  • #18   30. aug 2012 Dæk = Betinget Godkendt hvis det kun er manglende mønsterdybde men er der hul til lærred eller stål = Omsyn

    Udrykkerleje = Fuldstændig ligemeget hvis bare den kan komme op af bremseprøvestanden

    Chip = Omsyn hvis det opdages og det gør det for det meste kun hvis det er box der lige skriger i øjnene på synsmanden


  • #19   30. aug 2012 Sorry men nedslidte dæk kommer altså ikke bare sådan lige pluslig..... smiley Så kan ikke tage dit argument seriøst smiley

  • #20   30. aug 2012 Dine dæk har da været tæt på de sidste ihvertfald 5000km, så du har da haft al tid i verden, det er da både farligt og åndsvagt at køre på nedslidte dæk. Bøden er 1000kr pr. dæk.

  • #21   31. aug 2012 Ok siden hvornår er alle herinde blevet politibetjente?
    Det kan jo ikke betale sig at købe 2 nye dæk og sætte dem på, også lade de 2 andre stå? De 2 andre dæk har meget mønster endnu, og det kan derfor ikke betale sig at skifte dækkene.
    - Og nej, selvfølgelig kommer nedslidte dæk ikke lige pludselig, men det er jo heller ikke således, at jeg tjekker mønsteret, hver gang jeg kører en tur. Det er jo ikke fordi jeg bevidst har kørt med nedslidte dæk. Har først opdaget det for et par dage siden efter jeg selv tjekkede bilen, da jeg fik brevet fra syn.


Kommentér på:
Kan den synes?

Annonce