{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

ÅOP {{forumTopicSubject}}

hvis man skal ud og købe en brugt bil (ca.200.000kr) hva ville en god rente så være i ÅOP ?

syns jeg kan læse her i forumet at der er nogen der har fået noget til ca. 6% ÅOP

men har lige fået et tilbud til sendt og der er ÅOP før skat 8,6% syns jeg lyder lidt voldsomt
(tænker det kan man vel næsten låne til i banken)

På forhånd tak

Mvh. Casper Krogh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ÅOP
  • #1   7. sep 2012 Så lav som overhovedet muligt!!

  • #2   7. sep 2012 Godt svar Thomas,

    Jeg synes nu ikke ÅOP på 8.5 lyder slemt. Du skal huske at du KUN kan sammenligne ÅOP på lån der har den SAMME løbetid. Ellers giver det et helt forkert billede.


  • #3   7. sep 2012 Hvor kommer du fra i landet, for så kan jeg da se om jeg kan lave et godt tilbud til dig. Men lover igenting smiley

  • #4   7. sep 2012 Jamen jeg undskylder da Kasper, at svaret ikke levede op til din ellers altid høje standard......!

  • #5   7. sep 2012 Du er tilgivet smiley

  • #6   7. sep 2012 Jeg er fra Odder 25 km syd for århus

    Hva er du Kasper O siden du kan lave et tilbud

    Mvh. Casper


  • #7   7. sep 2012 Sender dig lige en besked.

  • #8   7. sep 2012 Han er rocker! ;o)


  • #9   7. sep 2012 ÅOP på ca. 8,5 % før skat lyder ikke <i>umiddelbart</i> slemt. Men det er slet ikke interessant at kiggepå ÅOP før skat - det er ÅOP <i>efter</i> skat, der er interessant at kigge på. Og så er det endvidere - som Kasper skriver - en forudsætning, at man sammenligner lån med samme løbetid.

  • #10   7. sep 2012 Her er det de skrev....

    Prisdata: 196.320 kr
    Ekstraudstyr: 0 kr
    Leveringsomkostninger: 3.680 kr
    Pris i alt: 200.000 kr
    Udbetaling: 50.000 kr
    Omkostninger (incl. til det offentlige): 15.495 kr
    Lånebeløb i alt: 165.495 kr


    Finansieringstilbud:
    Ydelse pr. måned 2.360 kr
    Antal terminer 84
    Første betaling
    Terminsgebyr 25 kr - inkluderet i den månedlige ydelse.
    Serviceaftale Ikke valgt. Se tilbud nedenfor.
    Variabel rente 4,95 %
    Nominel rente 5,06 %
    ÅOP før skat 8,6
    Leveringsdato
    Nummerplade (farve) Hvide
    Samlede kreditkomk. 48.257 kr



    er det fornuftigt eller er det helt hen i vejret

    og tak for de gode svar


  • #11   7. sep 2012 Det vil sandsynligvis være svært at få det en hel masse billigere, med mindre du har en fornuftig egenkapital, anden supplerende sikkerhed - fx et hus, du kan stille pant i - eller bare har et fantastisk godt tillidsforhold til din bank, som er opbygget gennem flere år.

    Der, hvor bankerne nogle gange er konkurrencedygtige, er de tilfælde, hvor man kan lave et lån uden at skulle tinglyse nye sikkerheder og hvor der måske gives noget rabat på stiftelsen af lånet. Hvis man sammenligner direkte 1:1 - altså hvor banken også skal have pant i bilen - er banken efterhånden sjældent billigst.


Kommentér på:
ÅOP

Annonce