{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Ford Focus 2.0 duratect {{forumTopicSubject}}

Hej BG'er

Jeg har fundet mig en Focus fra 2005 med en 2.0 benzin motor.

Har bare ikke haft særlig meget med ford og gøre tidligere. Har i nogle inputs til mig, angående modellen og motorvalget.

Jeg kan se at der er flere udstyrs varianter, så som trend, ghia og titanium. Hvilket er bedst:)

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Focus 2.0 duratect
  • #1   14. sep 2012 En af mine venner var fordmek-lærling. og han+de roste duretech motoren for sindsygt ! har selv kørt i 1,6 og 2,0erne. og de kører sgu godt ! . motoren er ikke til at slå ihjel, dog er der enkelte fejl, som er på alle biler..

    Men på focus'en er der noget i ABS'en som dør, kan ikke huske hvad det er, men koster ca 4000 kr mener jeg.

    Men ellers en god bil ! havde selv kig på flere af de focus'er ! sørg for du får en GHIA, CHIA collection (Xenon, elforldbare-spejle) eller Titanium (lædersæder), du får 2zone klima, regnsensor m.m. i de pakker.
    Trendline, er sut ! drop den. der er intet udstyr og svær og komme af med i sidste ende ! smiley


  • #2   14. sep 2012 Det er den hydrauliske del i abs'en der kan gå. ellers er der ikke de store problmer med den smiley

  • #3   14. sep 2012 Tusind tak for svarene drenge:) Er ford bilerne galvaniseret, og hvordan har de det med at ruste?

  • #5   14. sep 2012 Jeg skal bare have en bil der kører ca 11km/l i blandet kørsel. Det regner jeg med 2.0 duratect kan klare.

    Lige nu tænker jeg på en titanium, kan i anbefale det? og har der været andre ændringer end udseendet fra skiftet i 08


  • #6   14. sep 2012 Hvad jeg har prøvet og set på nettet, så har de pakker været med det..

    Der er lavet 4 focus'er ! smiley .


Kommentér på:
Ford Focus 2.0 duratect

Annonce