{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw E36 318i !!
  • #1   8. okt 2012 hvorfor ikke bare købe en 325 eller noget større smiley

  • #2   8. okt 2012 Hvis man allerede vil have flere heste inden man køber den, så bør man nok købe en større og helst en 2,5 smiley

  • #3   8. okt 2012 Det kan ikke svare sig overhovedet! Du ville aldrig ku mærke det. Køb hellere en 325er, smid komplet udstødning fra manifold og ud, filter, chip, skarpere knaster og alt det andet du nævner. Så får virkelig et godt træk go sindsyg lyd!

  • #4   8. okt 2012 Tjek evt. min gamle E36 325i'er .. der var satme ryk i den smiley
    Skal man have bmw SKAL det være 6 benet ellers lad vær.. alt for mange problemer med dem .. især 1,8'ern.. problemer med kardanen og kardanlejere osv. og har også lagt mærke til at tomgangsregulatoren ryger meget hurtigt på dem i forhold til andre.. du vil simpelthen fortryde en 318'er. hvis du ikke vil af med så mange penge til benzin og diverse afgifter så køb dig en 320'er.. smiley


  • #5   8. okt 2012 Og lige en ting mere .. for guds-skyld du skal ikke putte k&n filter på en bmw.. det er simpelthen for børn.. det lyder af lort.. den larmer mere end den kan yde.. og det give ikke en skid mere af heste.. hold dig til standard angående luftfilter så smid en schmiedmann banan med racer kat på og en standard eller m3 bagpot så for du noget at der vender hoveder.. tro mig sådan var det med min.. lyder præcis som en m3.. smiley

  • #6   9. okt 2012 evt. min 325 med 204 HK smiley

Kommentér på:
Bmw E36 318i !!

Annonce