{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

olie til passat. {{forumTopicSubject}}

Har 5 liter stående af denne slags. kan jeg bruge det til en passat 3bg 1,9 tdi årg 2002
det er en 5w40 olie som anbefales men er lidt i tvivl.

Denne premium syntetiske motorolie er udviklet specielt til BMW- og Mercedes Benz-motorer fra og med 2004. Denne motorolie opfylder kravene BMW Longlife-04 og Mercedes Benz Longlife 229.51. Denne motorolie er også velegnet til Euro 4-motorer iht. ACEA C3-normen. Denne motorolie anbefales til alle benzin- og dieselmotorer, som er udrustet med de nyeste efterbehandlingssystemer til udstødningsgas.Opfylder følgende krav:ACEA A3/B3, A3/B4, C3API: SM/CFBMW LL-04MB-APPROVAL 229.51VW 502.00 / 505.00

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  olie til passat.
  • #1   4. nov 2012 hvem er det helt præcist der anbefaler denne olie? du slår op i din indstruktionsbog og finder den norm olien skal overholder eks vw 505.00 og finder en olie der har den norm

  • #2   4. nov 2012 ikke nogen der har anbefalet olien. kun at det skal være en 5w30 longlife.
    også fordi jeg har 5 liter stående af den slags jeg skriver. så ville være fedt hvis jeg kunne bruge det. istedet for at bruge penge på noget andet.


  • #3   4. nov 2012 Jamen hvis den du har overholder den rigtige norm. Og den plejer at stå i motorummet. Så giver du den bare gas.

Kommentér på:
olie til passat.

Annonce