{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Sænkningsfjeder - Sætte sig? {{forumTopicSubject}}

Hey Bg.

Havde købt 40/40 sænkningsfjeder til min Toledo 1m 1.8 20v men der stod den 3.5 centimeter højere oppe foran, så fik jeg snakket med dem jeg købte dem ved, og de sagde de var kommet til at sende fjedere til en diesel, så jeg ville få nogle nye, Så valgte jeg 50 til foran istedet for.

Har så fået dem skiftet foran idag, men den er så faldet 1 centimeter nu. så den er 2.5 centimeter højere foran nu, ser man så ikke så nemt som det andet. Men vil så gerne lige høre jer, hvor lang tid går der før fjederne sætter sig rigtigt. Da 2.5 centimeter er rimelig meget højere, da man gerne vil havde den skal stå lige, eller være lidt lavere foran..

Håber i kan komme med et svar og forsat godaften. (;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkningsfjeder - Sætte sig?
  • #1   12. nov 2012 Er de bestilt til den den rigtige model og den motor du har?

  • #2   12. nov 2012 Ja, da de lavede en fejl første gang, ringede jeg og snakkede med dem, og der blev de bestilt 100% rigtigt, men første gang jeg bestilte dem, havde de bare lavet en fejl og sendt til en diesel istedet.

  • #3   12. nov 2012 Du skal udelukkende kigge på dit panel når du måler smiley Skærmkassen foran skal se større ud, og det er desværre grimt smiley

  • #4   12. nov 2012 De har "sat sig" efter første tur i bilen, nogle undervogns fabrikanter tilbyder andre øverste skåle der kan gi 10-20mm - værd at undersøge, men igen, hvis de først har solgt dig fjedre til en diesel har de måske også fucked up denne gang, det kunne jo ske smiley

  • #5   12. nov 2012 De sagde jeg skulle måle fra mit af navet til skærmkanten, så måler bare som de siger jeg skal. (;

    Ja kunne være man kunne få det, Men bare træls når de siger at med 50/40 vil den stå perfekt da de har en medarbejder som har sin toledo sænket det samme..


  • #6   12. nov 2012 ja, du måler selve sænkningen på den måde, det er korrekt. Men er dine bagfjedre nu lidt mere trætte end dine forfjedre kan det syne af for lidt sænkning foran smiley Så hvis panelet står lige er den sænket som den skal, umiddelbart smiley og hvis den er sænket lidt mere foran så skal den selvfølgelig hælde en lille smule, men 50 mm i stedet for 40 mm er ikke meget på panelet smiley Bare et forsøg på hjælp, hvis nu det er som det skal være smiley

  • #7   12. nov 2012 Jeg målede den også inden jeg skiftet fjederne, Den var 38 foran og 37.5 bag i. Nu efter den er sænket, er den 35.5 foran og 33.5 bag i.

Kommentér på:
Sænkningsfjeder - Sætte sig?

Annonce