{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.821 visninger | Oprettet:

Kim S
Kim S
Tilmeldt:
10. aug 2009
Biler: 1 Emner: 8 Svar: 27

Peugeot Express - Leasing uden udb. ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg går kraftigt og overvejer at benytte mig af Peugeot's nye tiltag "Peugeot Express". Hvor de tilbyder leasing over 36 måneder, uden udbetaling.

I den forbindelse kunne jeg rigtigt godt tænke mig at høre om der er folk der har erfaring med denne løsning, og generelt bare om folks mening om det?

- Hvad mener I om den nye 208'er? Umiddelbart er det jo en super fed bil, og efter sigende skulle Peugeot være kommet med et gevaldigt comeback, efter deres 207'er som ikke alle var lige vilde med..

De eneste "negative" sider jeg kan komme i tanke om, er at man binder sig i 36 måneder, og at den samlede betaling efter de 36 måneder, højst sandsynligt overstiger det værditab bilen ellers ville have på disse 3 år..
Omvendt inkluderer det jo serviceaftale, og jeg slipper for besværet og bekymringerne med først at skulle spare op til udbetaling, for at kunne finansiere bilen, eller alternativt tage et lån med 0,- i udbetaling, til en væsentligt højere rente - og efterfølgende slipper jeg for at skulle prøve at få den solgt osv., og bekymre mig over hvad jeg nu kan få for den mm.

Kort sagt: Hvad er Jeres mening? smiley

(Jeg kører lige nu Chevrolet Aveo - så det kan jo nærmest kun blive bedre smiley )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot Express - Leasing uden udb. ?
  • #1   18. nov 2012 bilen kører godt det eneste jeg er lidt skuffet over er sæderne de lidt for bløde til mig.det er ellers noget peugeot er rigtig gode til deres sæder i standard modeller og gti er de suveræne.men det smag og behag..har kørt 92 hk e-hdi den er mega lydløs er er min næste bil helt sikkert.

  • #2   18. nov 2012 Du skal huske og sætte dig ind i de omkostninger der kan komme hvis du f.eks kører flere km end du er sat til og omkring hvilken stand bilen skal være i når den skal afleveres. Da det tit er der at mange bliver overrasket.

Kommentér på:
Peugeot Express - Leasing uden udb. ?

Annonce