{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har virkelig brug for hjælp !
  • #1   26. mar 2006 Alle biler har probelmer med rust.... Men vil tro det er det samme som de fleste honada'er......hvis det er så skal du holde ekstra øjne med bagskærme, bagklap og soltaget.... det er hvad jeg ved :O)

  • #2   26. mar 2006 Okay , var nemlig nede og kigge på den igår , og slog egentlig til der ude atse bilen under .. Og sidan vi kørtre der nede fra , har min far og jeg snakket meget om hvordna den mon ser ud under bunden ..
    Den havde et par små pletter på begge sider ved baghjulene .. du ved der i hjørner hvor bagkofangeren sidder fast op mod bagskærmene .. Men ellers så den hysterisk velhold ud og den var da vist også blevet undervogns behandling 3 gange , sidst var vist for knapt et års tid siden ..

    Men du ved ikke om sådan en Civic , eller bare honda generalt har det med at ruste under ?


  • #3   26. mar 2006 Okay , nu din selvfølgelig en model ældre , så kunne det tænkes der var lavet lidt om ved det måske ? Altså holdbarheden af de ting som skulle ruste på din ?

    Og tror du det ville være klogest at fo den på en lift inden man skal have den med hjem ?


  • #4   26. mar 2006 Det syntes jeg sgu ikke de gør...... altså dem jeg har haft med at gøre. Og hvis den er undervogns behandlet er det da helt tip top.

  • #5   26. mar 2006 Okay , står bare for mt første bil køb nu her , og ville virkelig være træls hvis der var en masse lort ved sådan en så den ikke kan synes ..

    Men du mener de holder fint nok Regin L ?


  • #6   26. mar 2006
    har du nu købt em honda ind med Svinet så vi kan se den


  • #7   26. mar 2006 Ja op på liften med den..... Altså jeg vil sige så meget at den ikke ruster mere i bunden end andre biler, og at det ikke er der sådan en civic ruster først.... :O) Så er jeg da ikke skyld i hvis du gør et fejl køb :O) Men det kommer an på så meget. F.eks hvor mange bilvaske med u.vogns skyld osv. Hvis den nu har kørt rundt i nogle mdr. uden en vask, så er der da nok noget der skal nå at æde et eller andet i bunden. smiley

  • #8   26. mar 2006 Per
    Det er nemlig et godt stykke nede i landet , så ved ikke lige hvor jeg skal kunne få den på en lift henne dernede ?

    Men vi fik ham selv til at løfte den op på en dunkraft , og så ville han se panelerne igennem og så blev han og min far enige om at var den ikek rusten der , så var der nok heller ikke noget andre steder ?

    Jon P
    Var nede og kigge på den i går , og har godt nok sagt ja til den , så må sku håbe den ikke er for ringe under bunden .. Men du skal da nok lige få den at se en gang når jeg får den hjem smiley


  • #9   26. mar 2006 Regin L

    Som jeg skrev til Per J, så ved jeg ikke lige hvor jeg skulle kunne få den på lift dernede , vi kender inden dernede og det ligger et godt stykke ude på landet den by hvor bilen står , så det bliver et problem med at få den på lift , desværre ..


  • #10   26. mar 2006 Den civic model ruster! I paneler!! inden under den plactick skjold der ligger ud over!! og så ruster de i bag skærmene!!! har selv en!!! og er selv mek!

  • #11   26. mar 2006 Jonas T
    Okay , det er sku lidt noget lort .. Er det derfor du vil af med din nu eller ?

    Per J
    Ja der jo ikke andet for ..


  • #12   26. mar 2006 JA men man skal have de der plastick skjolde af!!! de sidder med 5-6 skruer!! og i bag skærmene skal men li rykke sådan en lille sort kant beskytter! og så er der muligvis rust i top og bund og skærmkanten!

  • #13   26. mar 2006 nej ved det bar for fik lavet alt mit for 6 mdr. siden!! nej blev forelsket i en mr2èr og kom til at købe den! sååå min er 100% rust fri!!


  • #14   26. mar 2006 hvor lang og pris?? hvis man må spørge!

  • #15   26. mar 2006 Han har sat den til salg for 40000 og den har gået knap 100000 km , vi hare dog fået ham lidt ned i pris ..

    Synes du det lyder galt eller ?


  • #16   26. mar 2006 ingen problemer med motoren ihvertfald.. smiley jeg synes at LSI'eren er ret kvik, leder selv efter sådan en tyr smiley

  • #17   26. mar 2006 wow! nice nok

  • #18   26. mar 2006 nej det lyder faktisk faer nok! (hvis der ikke er rust) men du siger at du kan se at den ruster i skærmene!!! det vil hurtig komme til at koste 5000kr inden man får kofangeren af lavet bugget nye plader og malet!
    bund af dørene kan også ruste!


  • #19   26. mar 2006 hvor holder den? for så køber jeg den smiley hva farve evt.?

  • #20   26. mar 2006 jonas T -> ik hvis man gør det selv..


  • #21   26. mar 2006 nej det er rigtig man dete r ikke alle der bare li bugger en plade og svejser i! os så der ser godt ud! det er jo ikke i bunden hvor der ikkke er nogen der ville kunne se om man faktisk kunne svejse eller om man bare klatter! og maling det er jo begge bagskærme!

  • #22   26. mar 2006 Vildt du har fundet en honda uden meget rsut... har været ude at kigge på mega mange.. de er alle sammen total rustne.. 40 kilo.. hmm det lyder sku billigt..

  • #23   26. mar 2006 Tja , har sagt til ham at den er solgt , desværre Hawri B , men bilen er sgu min smiley

    Men Jonas T , hvis bilen har rust hist og pist , hvad ville du så sige den skulle koste ? Der er KM.garanti fra forhandleren han købte den af ..


  • #24   26. mar 2006 Kasper J

    Synes også det er billigt , i hvert fald hvis man se på de andre Civic'er er samme model der er tilsalg diverse steder .. og km-tallet er jo fantastisk lav ..


  • #25   26. mar 2006 jamen syntes at nu når du kommer hjem med den skal de der plastick paneler rykkes af! og så skal der ellers prikkes! for nogle fusker så det basker! nogle spartler bare rust! det stopper sku ikke det! men rust i paneler og i skærme alt i alt ca. 10000 ska du regne med! hvis du ikke selv kan lave noget! det er os derfor dem der ringer på min for tilbudet om at få min på lift!!

  • morpheus j
    morpheus j Tilmeldt:
    maj 2005

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 118
    #26   26. mar 2006 hvor i landet er du så skal jeg da gerne kigge på den ganske for free.-))

    mvh

    morpheus

    www.morpheus-oil.dk


  • #27   26. mar 2006 Jonas T
    Altså , var godt man ikke altid kan stole på folk , men han virker nu rimelig til at stole på .. Og han har ikke selv set den under bunden , så han ved ikke hvordan den ser ud der .. Og han virker ikke lige umidlbart som en der begyndte at smække en masse spartel på bilen selv ..

    Han har købt den hos forhandler for ca halvanden år siden , og forhandlerne købte den af en kvinde på ca 50 år , som har ejet den siden 1994 , så der har i alt med ham der har den nu , kun været de 2 ejere på bilen ..

    Mprpheus J
    Kommer fra en lille by der ligger tæt ved aars , hva med dig ?


  • morpheus j
    morpheus j Tilmeldt:
    maj 2005

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 118
    #28   26. mar 2006 farsø...............

    se det kunne jo ikke blive tættere på du.-))

    vi kan jo spytte til hinanden næsten he he

    mvh

    morpheus


  • morpheus j
    morpheus j Tilmeldt:
    maj 2005

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 118
    #29   26. mar 2006 add mig på

    rikkethailand@hotmail.com

    morpheus


  • #30   26. mar 2006 Du er added nu ..

Kommentér på:
Har virkelig brug for hjælp !

Annonce