{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.912 visninger | Oprettet:

Audi A6 2,0 TFSI 2010 {{forumTopicSubject}}

http://www.pc-auto.dk/detaljer.aspx?ID=350408620&type=

- Står i den situation at der skal være plads til
Børn og hvad der nu høre til..

Har den her i kikkerten, men kender ikke så
Meget til Audi, derfor vil jeg høre om der er nogle her inde
Som kan fortælle mig nogle gode eller dårlige ting omkring den her bil før man tager ud til forhandleren?

Håber der er nogle der kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A6 2,0 TFSI 2010
  • #2   26. dec 2012 Ja, synes også prisen virker fin,
    Er du glad for TFSI ?
    Ja, havde en e90, som også er en lillebror til e60, nu vil jeg prøve deres storebror smiley


  • #3   26. dec 2012 hvis du kommer fra en BMW vil du finde en Audi som en skod bil...
    Audi er en en fin familie bil med pænt design,
    men de kan ikke måle sig med Mercedes, BMW og Lexus
    men den A6´er er en fin konkurant til en S80 og 9-5´er eller dens meget tætbeslægtede Superb.

    det værtfald min mening


  • #4   26. dec 2012 ketil l s
    Jeg har både kørt en BMW 745 og en Audi A8 W12..
    Og jeg vil da til hver en tid, vælge Audi'en, så at kalde Audi for en skod bil, er måske lige at gå over stregen.. Det er en smagssag.. smiley


  • #5   26. dec 2012 nå ja Theis P for det jo helt vild meget en A8´er der bliver spurgt ind til. har ikke prøvet A8 og dne nyeste 7 serie. men har prøvet Audi´en mod W211 og der er audi´en sku en legetøjsbil... har kun været passager i en E60´er og den virkede 100gange federe end A6´eren...
    desuden er det en 750i du skal sammenligne med så det er V12 mod 2xsammensvejsteVR6´ere


  • #6   26. dec 2012 ketil l s
    Nej, der blev spurgt ind til en A6, men istedet for at snakke om A6'eren, angreb du Audi mærket..
    Også sagde jeg bare, at Audi havde lavet en model, som JEG syntes var længder foran en BMW.. smiley

    Også syntes jeg også bedre om A6'eren, end en E60'er, men igen det er en smagssag.. smiley


  • #7   26. dec 2012 det må bestemt være en smagssag.
    det eneste der tiltalende ved Audi´en er
    navnet som damerne falder i svime over. og så der er mere udstyr i dem til samme nypris som BMW 5serie og Mercedes E netop fordi A6´eren skal sættes op imod Saab 9-5. Volvo S80.


  • #9   26. dec 2012 Jeg har haft lige netop sådan en A6, dog med en 2,0 TDi motor. Skiftede den ud med en BMW E61 530D og de er nu skiftet ud med en F10 535D. Var også ude og prøve både A7 og E-kasse da jeg skulle vælge og ingen af dem når en F10 til sokkeholderne. Vil sige at en E61 er en bedre bil end sådan en A6.

  • #10   26. dec 2012 Den er også manual den her, gider ikke auto igen smiley
    - tak for svarende de var da brugbare smiley
    Jeg stemmer DF frem for Johanne, lidt samme
    Diskussion vi kan få af det :b


  • #11   26. dec 2012 GO for it! En A6 er den bedste bil i den klasse smiley

  • #12   26. dec 2012 Audi RS >>

    Det er så en stor fed løgn smiley


  • #13   26. dec 2012 Hvis jeg var dig, ville jeg tage ud og prøve en de forskellige biler og tage den derfra, er selv mest til Audi.

  • #15   26. dec 2012 Håber du har råd til værkstedsregningerne.. Og at du kan se dig selv i øjene når du kigger dine regninger igennem, og så der går op for dig at du har brugt så mange penge på en forhjulstrukken Audi..

    Køb nu en BMW eller Mercedes..


  • #16   26. dec 2012 morten .det kender jeg god.t vil også heller give dinks til pigen på 18 end hende på 28. selvom hende på 28 har mere erfaring og er vildere...

    men nå dety gælder biler er komfort. kørenskaber. drifsikkerhed og køreglæde det der tæller og sku min bil være ældre for at at være dne bedste så fred være med det... der er en grund til at Audi´en kan være så meget nyere og stadig ikke køre så godt som en BMW... fordi de ikke er i samme klasse


  • #18   26. dec 2012 Der et sgu ridser i pladen, det er helt sikkert.

  • #19   26. dec 2012 Det er helt fair at folk mener at en audi a6 er den bedste i sin klasse, hvilken den nok også er. men hvis du spørger mig så er audi`en ikke i samme klasse som BMW og merceren. audi`en kan du sammenligne med en skoda superb, VW passat, volvo S80, ford mondeo osv. Det er selvfølgelig også bare min mening.
    PS. ja har både kørt mercedes e-klasse, bmw 5 serie og audi A6


  • #20   26. dec 2012 Ridser i pladen ?

  • #22   26. dec 2012 Morten C jeg er enig !

    men til bornholmeren ! har du kigget lidt efter Volvo V70 og Ford mondeo, jeg ved at Volvo`en køre vanvittigt godt og er en fantastisk familie bil og ford`en er jo en mondeo den er skabt til børn og barnevogne smiley


  • #23   26. dec 2012 Jeg har aldrig ejet en Audi, og da de er forhjulstrukne kommer jeg heller ikke til det.

    - Men jeg kender nogle stykker som har haft A6 2.0 TDI fra 06' - 07'.. De har godt nok ofret ufatteligt mange penge på dem.. Den ene gik faktisk i stykker hver gang de kørte i den - ja, det lyder vildt.

    Og Audi er ikke i samme klasse som BMW og Mercedes fordi at de netop er forhjulstrukne. Og ja, Alle Audi drengene er ikke enige, men det er vi andre.. smiley


Kommentér på:
Audi A6 2,0 TFSI 2010

Annonce