{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Mystisk ulykke? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Jeg har påkørt en bil i odense 23. november.
Altså ved en p-plads. jeg bakkede ud, hun kom kørende ligeud.
Vi steg af byttede informationer,. var i tvivl om hvis skyld det var.

Føreren af den anden bil Mariya, staves sådan.. Bør være kendetegn nok?

Hun er med platin blond hår til skuldrene,ca 170 cm, ca 55-60 kg. hendes bil en golf 4 ,3 dørs og den er blanding af blå/grå metal farve.

Jeg fik ingen skader på min bil.
Hendes fik venstre dør+kofanger trykket ind.

Ifølge min forsikring er det min skyld, men pigen har hverken henvendt til værksted, forsikring eller mig.

Har kun nummer til hende og mail adresse.

Sagen er at jeg har friskade, men høj selvrisiko med den bil jeg kørte,derfor vil jeg gerne have en aftale med hende, kan få købt den dør+skærm nymalet og monteret på en værksted for halve af selvrisikoen;)

Har både ringet,skrevet sms, kontaktet på facebook.
Uden svar nu 5 uger.
Hun kan ikke bruge venstre dør, dagen efter skaden ønskede hun få den fixet hurtigst muligt.

Når jeg har hendes reg nr , fortæller og sagen vil politi ikke informere mig adresse.? De mener når hun har mine infor, så skulle hun kontakte mig.

Hvad gør jeg nu så?
Jeg skal rejse 4 uger i januar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mystisk ulykke?
  • #1   31. dec 2012 det er da fint for dig hvis du ik høre mere fra det så koster det dig ik en krone jo:-)
    godt nytår.


  • #2   31. dec 2012 Undrer mig hvorfor hun er sur? Eller ikke gider svare mig?
    Man kan da ikke blive sådan sur, og ikke vil svare? Det var ligefrem ikke bevidst jeg påkørte hendes bil.
    Eller hvad kan det skyldes hun ikke svarer mig? Hendes tlf har været slukket nogle uger nu;( Har skrevet på facebook ,uden få svar, da vi ikke er venner kan jeg ikke se om hun har været online.
    Kan jeg på nogen måder straffes, hvis jeg tager på ferie, og jun så tager kontakt til mig og venter på reaktion for at få lavet hendes bil?


  • #3   31. dec 2012 kontakt dit eget forsikringsselskab og bed om at få lov at afregne selv.....nogle selskaber sender selv en regning på skaden hvis du kan spare penge ved selv at betale....men man må da til hver en tid gerne selv ordne det, og kan bestemt godt forstå du hellere selv vil fikse denne sag

  • #4   31. dec 2012 Friskadedækning er ikke at man kan lave en skade uden beregning.


    Du kan altid købe skaden af dit forsikringsselskab, bare du gør det indenfor 12 måneder


  • #5   31. dec 2012 Hvad kan du gøre..?

    Ikk en skid.. smiley

    Det er ude af dine hænder indtil hun henvender sig..


  • #6   31. dec 2012 Claus du taler om noget du ikke ved. jeg har 2 biler ene er på ansvar anden på kasko, den bil jeg kørte i den dag var med ansvar, og har også friskade men stadig selvrisiko ved enhver skade.

    Det kunne ikke have gået igennem min forsikring, i fredags havde hun stadig ikke kontaktet mig eller min forskring.
    Hun har både min mail. nummer, adresse og forsikringsselvskab.
    Med det navn bør hun være nem at finde;)


  • #7   31. dec 2012 haha hun vil jo åbenbart ikke have det lavet, det er hende der skal køre på værksted

  • #8   31. dec 2012 Claudia
    Når man har friskade, så er der visse skader som dækkes uden selvrisiko og det tæller ikke som belastende skade.

    Det du tænker på er nok nærmere fastpræmie forsikring hvor præmien ikke stiger ved skade.


  • #9   31. dec 2012 Jeg ville nu tag den med ro. der kan være sket mange ting. hun har mistet sin tlf, mistet sedlen med din info eller også er hun ligeglad og har fået lavet skaden for egen regning. du kan med god ro tage på ferie. evt lige kontakte dit eget selvskab og sige at du skal på ferie i 4 uger, og så lave en aftale med dem om afregningen kan ske efter du kommer hjem hvis hun nu vælger at få den lavet i din ferie.

  • #10   31. dec 2012 Tak,,ja det er tulisa mellemnavn;)

  • #11   31. dec 2012 hvis det er på en parkerings plads og begge biler er i bevægelse er det halv skade uanset hvordan det er sket.. har en rigtig dygtig kammerat der har klaret den 3 gange nu, og en kæreste der har gjort det 1 gang.. samme i alle tilfælde hvor de er bakket ud i en smiley

  • #12   31. dec 2012 OK;)
    Nu er intet afgjort i dette, ifølge min forsikring muligvis min skyld, da hun kom kørende og jeg bakkede ud af p båsen;(
    Men pigen har ikke været mulig at få kontakt til;)


Kommentér på:
Mystisk ulykke?

Annonce