{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

Bil lån {{forumTopicSubject}}

Hey

da jeg går og overvejer ny bil er jeg ved at indhente nogle "tilbud" på billån.

men hvilket sted er egentlig billigst?

bilen er ikke helt ny og har fået tilbud fra forhandleren omkring billån.
har også indhentet tilbud ved Banken. Men findes der andre billige steder hvor renten er lav?

skal siges det er med 0 kr i udbetaling. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil lån
  • #1   6. jan 2013 Forhandlere er stort set altid billigst! Ihvertfald hvis du ku smide 20%

  • #2   6. jan 2013 Prøv at google efter bilfinansiering, der er mange udbydere. Og så er det simpelthen bare at sammenligne tilbudene. Da jeg købte bil, var det Fords egen finansiering der var klart billigst, men det er meget forskelligt. Bankerne er selvfølgelig nemmest at presse lidt på prisen.

  • #3   6. jan 2013 Pas nu på, med de der "billige" renter fra forhandlere. Tjek ÅOP, der skal alting være medregnet.

  • #4   6. jan 2013 Kig evt. her: http://www.mybanker.dk


  • #5   6. jan 2013 ved forhandler kan du os rissikere at prisen på at optage lånet koster en formue.
    har en kammerart der blev snydt af det kun var til en billig rente men det kostede 10000 at optage lånet


  • #6   6. jan 2013 http://www.diba.dk/Bil/?id=779

    Kører med ok fornuftige lån, ingen personlig erfaring, men deres ÅOP ser da fornuftige ud.


  • #7   6. jan 2013 vi har lige idag handlet Kia Rio til fastrente på 3,45% og åop på 7,79.. desuden får faorhandleren provision hvis bilen bliver finanseret igennem ham og det kom også os til gode så han hev 4 klik af prisen hvis vi finanserede hos ham.. forelagde det til mi bank.. for det 1. kunne de ikke lave fastrente lån og deres variablerentelån kunne på ingen måde matche bilforhandlerens... slet slet ikke...

  • #8   6. jan 2013 jeg har Santander til 3,95% til sammenligning.

    Jeg fik desuden 10.000(25k i alt) mere for min brugte bil der ikke kunne køre pga. jeg lånte pengene igennem Santander, da forhandler så fik provision smiley


  • #9   6. jan 2013 Bankernes lån er ofte langt mere fleksible end forhandlerfinansieringerne, men også ofte dyrere - i hvert fald hvis banken kræver sikkerhed for pengene. Til gengæld er nogle banker villige til fx at nøjes med en livsforsikring, så der ikke skal tages pant i bilen (det koster en del i afgift til staten).

    Det kan desuden være en god idé, hvis man fx har hus eller lignende, at man laver et pant i huset i stedet for bilen. Så kan man genbruge pantet næste gang, man skal ud at handle bil - så koster det ikke noget at lave pantet.

    Det korte af det lange er, at man ikke kan bruge ÅOP til noget som helst, med mindre lånene er stillet på eksakt samme vilkår. ÅOP siger intet til sammenligning, hvis man fx låner det ene sted over 4 år, mens det andet sted er over 8 år.


Kommentér på:
Bil lån

Annonce