{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.989 visninger | Oprettet:

skoda superb frikørt taxa {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.
Kæresten og jeg har kig på en større bil med Diesel.
Vi har været over Alfa Romeo 159 3.2 v6 men den giver ingen mening med benzin forbrug og forsikring mm.

Superb´en er med alle service overholdt og virkelig velholdt.
Vi var oppe at prøve den igår og den kører virkelig godt.
Hvad skal man være opmærksom på ved disse modeller?
DSG gearkassen går også gnidningsfrit.

Link til bilen: http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/superb/20-tdi-170-elegance-dsg/1407133

Syntes prisen er lidt høj da vi også har fundet denne der er stationcar og med læder og stort glastag.

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/skoda/superb/20-tdi-170-elegance-combi-dsg/1475939


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skoda superb frikørt taxa
  • #1   17. jan 2013 vælg helt klart st.car den er billig nok

  • #2   17. jan 2013 Få den gået godt igennem når den har gået de km. Og tænk over alt er "slidt", og påregn flere reperationer. DSG'en er nok det jeg ville være mest nervøs for, men ja de kører rigtig godt, god plads og komfort.

  • Boss
    Boss Tilmeldt:
    feb 2005

    Biler: 2 Emner: 1 Svar: 20
    #3   17. jan 2013 Jeg vil også vælge st.car du får mere for pengene, vær sikker på at service er lavet precis efter bogen, så skulle der ikke være problemer.
    det var også kun dem med Vådkobling og DSG der var et problem, da Olien både blev brugt til kobling, gearventiler og køling/smøring af gearkassen, blev aggrasiv pga. de stoffer som koblingen udskilte.


  • #4   17. jan 2013 Er alle 6 trins DSG som ligger i de biler med højere NM ikke med vådkobling?

  • #5   17. jan 2013 Kører en del Taxa, og har snakket med flere chafører, (staves), og de siger de ikke ksan holde til KM, og der er mange rep på dem... så jeg ville holde snitterne væk, for de glæder sig bare til de er frikørt. så ville ikke tage en frikørt taxa.

  • #6   17. jan 2013 Men denne er kun kært af vognmanden selv og har kørt over ved svendborg og omkringliggende byer.
    Hvis man nu forhandler sig frem til 6 mån. Garanti ved forhandleren står man jo lidt bedre.
    Man får bare så meget bil for pengene. 200 tusind kr rækker til en lille hyundai i30 eller renault megane?


  • #7   17. jan 2013 Du bliver tosset glad for DSG! De har ikke flere fejl end andre gearkasser. Der var lidt i starten med dem. Men ikke tilfælde længere. Har selv haft en 2,0 TDI DSG g nu en 2,0 tfsi DSG i min golf gti. Det spiller virkeligt'

  • #8   17. jan 2013 DSG fejler ikke mere end andre, hvis bare de bliver vedligeholdt korrekt.

    Umiddelbart er 170 HK 2.0 TDI en voldsom maskine, jeg ville personligt gå efter en 140 HK, selvom den store er sjovere smiley

    Men helt klart Superb Combi, det er vejen frem. Alfa Romeo bliver en dyr fornøjelse i sammenligning med.


  • #9   17. jan 2013 Frimodt: Det er jeg ikke i tvivl om. Det tæske lækkert at køre med jo.
    Og de må jo være nogenlunde holdbare hvis de bliver serviceret som forskrevet og ikke bliver tæsket dagligt. Er blevet lidt forelsket i den superb.


  • #10   17. jan 2013 De eneste taxier man skal købe, er mercedes der er bevis på at de kan holde til det, som marcin skriver, der er mange rep på denne superb smiley men den køre godt

  • #11   17. jan 2013 Det er jo ikke skodaer man ser bliver tæsket. Det er jo for det meste yngre mænd i Mercedeser. Har dog selv haft tidligere taxi Mercedes W211 270. Alt spillede perfekt. En taxi bliver jo bare lavet ved fejl. Når prisen afspejler sig i kilomet tallet kan jeg ikke se problemet. Du får meget bil for dine penge i hvert fald. Men få tjekket bilen grundigt inden køb. Kunne være kanon hvis de ville sælge den med 6 måneders garanti. Hvis det er hos forhandler hos dem evt om den forsikring på motor man kan tegne. Kender dog ikke selv til de krav.

  • #12   17. jan 2013 Hej Torben køb du bare en Skoda Superb ,har selv haft en frikørt som taxavognmand årg 8-2010 som jeg solgte i 8-2012 den har kørt km 272500 på de 2 år uden problemer kun service ved Skoda for hver km 30000 og skiftet bremseklodser i for ved km 122000 og igen ved 250000 og ibag ved km 162000 har aldrig som taxavognmand gennem 34 år kørt så billig super bil køb du rolig en der har overholdt service ved Skoda og velplejet spørg evt forhandler om service udskrift over de 2 år de har serviceret bilen har den holdt service er der også kulance et år min Skoda var der fire års reklamation , ham jeg solgte min til er utrolig glad for den han kører hver dag km 80 til arbejde har du set den der er til salg til kr 169800 Mvh Henning du må gerne give mig et kald hvis der er mere du vil vide tlf 20844425

  • #13   17. jan 2013 Frimodt: det er en forhandler i Holsted der er med i "Auto partner" kæden.
    Meget reele folk deroppe.
    Skal muligvis derop idag igen og tage en lang tur med motorvej osv.
    Vil ikke købe den hvis han ikke vil give 6 mån. Garanti.
    Jeg skal i tænkeboks de næste par timer smiley


  • #14   17. jan 2013 man får godt nok meget bil for pengene!

  • #15   17. jan 2013 Henning N: Det lyder jo rigitg gosdt. skal man ind til en aut. Skoda forhandler for at få udprintet service planen over bilen?
    Og denne bil står virkelig, virkelig flot. Ingen ridser/buler eller lign. Indvendigt er den næsten som ny.
    Tak for svaret D:


  • #16   17. jan 2013 Hej Torben ja du skal til en Skoda forhandler for at få service udskrift ellers spørg vognmanden, den sorte st car til salg på bilbasen er også til salg på taxa nords hjemmeside samt to mere kig evt på wwwtaxinord.dk, har også en VW passat 170 hk ny model kørende fra 4-2011 som er frikørt 4-2013 på nuværende tidspunkt har kørt km 277000 ingen problemer med den kører som en drøm
    Mvh
    Henning


  • #17   17. jan 2013 Køb en Superb! Du får ikke en bil med så meget plads, til så små penge! smiley

  • Mads H
    Mads H Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 9
    #18   12. feb 2013 Min far har sin Superb til salg nu, det er en frikørt taxa. Det er hans 4 bil fra VW med DSG gear. Der har aldrig været nogle problemer og det virker bare! Den er kørt af de samme 3 chauffører. Den er til April 2 år gammel og kørt 250.000 km. Nyprissen var 575.000 kr, den er sat til salg til 229.000 kr, altså en besparelse på 346.000 kr.

Kommentér på:
skoda superb frikørt taxa

Annonce