{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er du sulten og har ingen penge
  • #1   28. jan 2013 det sker tit,,

  • #2   28. jan 2013 HAAHAHAHA

  • #3   28. jan 2013 Og i Danmark kaldes det tyveri... smiley
    Det var sku da noget mærkeligt noget at begynde på...


  • #5   28. jan 2013 tja det er måske tyveri men når mc donald sender sit overskud til usa og derved undrager den danske stat for milliarder af de danske skatte kr så er det ok ?

  • #6   28. jan 2013 Dan.
    De betaler vel skat af ejendommen i huser til i?
    Strømmen som leveres af en dansk leverandør?
    Skat til de ansattes løn?
    Skat til miljø og affald?

    Skat for at betale skat og skat for at få lov at betale skat till skat he he


  • #7   28. jan 2013 tja

    ejendomsskatten de betaler hvis de er ejere trækker de jo så fra igen på deres overskud

    strømmen trækker de også fra

    nej de betaler ikke skat for de ansatte de administrere den skat som de ansatte skal betale af deres surt tjente penge

    og miljø afgiften og renovation trækker de også fra

    men hvor lille mekaniker hans betaler 50% af sine surt tjente penge til skatte far
    så kalder MC D det frenshising og sender overskudet til usa


  • #8   28. jan 2013 helge
    tyveri hmm ren teknisk så er tyveri vel når man tager noget fra folk mod deres vilje og ikke når folk giver ham det ;O)


  • #9   28. jan 2013 prøv du at tage den diskusion med Hr betjent, tror ikk de gir dig ret.. om ikk andet så er det snyd og garanteret der er en straf for det.. sys det er en mærkelig holdning at bare fordi de sender deres overskud til usa og muligvis undgår nogle skatter herhjemme, så må man gerne hustle dem..

    Dvs jeg også gerne må gå ned på asylcentret og rulle de gamle damer dernede fra, de snyder satme da også og får i hoved og røv...


  • #10   28. jan 2013 der er vel forskel på meal til 50 kr fra et multinationalt selskab og rulle en flygtning for hvor lidt de nu må få og så undrage de danske skatteborgere for milliarder

  • #11   28. jan 2013 men når man kommer til hr dommer så får man nok ikke mere end et rap over fingerne :O)

  • #13   28. jan 2013 benjamin
    han får jo nok noget nyt de siger næppe du følger lige efter ham den forreste han har din mad :O)


  • #14   28. jan 2013 Med alle de skatte kroner de mangler at betale i selskabs afgift, rundt omkring i Europa, syntes jeg det er helt fint, de betaler lidt tilbage til borgere, på den måde smiley

  • #15   28. jan 2013 hold nu kæft en mærkelig indstilling/mentalitet.. lyder sku nærmest som det vilde vesten, du snød mig,så snyder jeg dig...

    tror jeg melder mig ud fra den her tråd..


  • #16   28. jan 2013 Hvis man farer i flint over det der så er man sgu for smålig! Come on, det er jo lavet fordi det er sjovt... Det gør ikke Remi til storkriminel at han lige hustler sig til en gang mad hos McD. Kom nu videre... Størstedelen af jer ville heller aldrig tage tilbage til McD hvis i opdagede at der lå 4 cheeseburgere for meget i jeres bestilling.

    Lur mig om ikke også at McD ryster på hovedet af det og trækker på smilebåndet. Det er jo ikke noget der kan lade sig gøre hver gang.


  • #17   28. jan 2013 tyveri er når man tager noget, som man ikke har betalt for, som normalt koster penge og ikke er skiltet eller oplyst gratis på anden måde...

    det er da utroligt usselt, at man begynder at prøve at finde måder, at gøre tyveri ulovligt...


Kommentér på:
er du sulten og har ingen penge

Annonce