{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.308 visninger | Oprettet:

Leasing af bil, privat? {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvis jeg nu køber mig en bil uden afgift, og så gerne vil lease den i et firma, så jeg har hvide DK plader på den, kan det ikke lade sig gøre?

Søgte lige på google, og når jeg skriver privat leasing så kommer der kun firmaer op med biler man skal købe/lease igennem dem.

Kan man ikke det hvis man har bilen selv?

Spørg sikkert dumt, men ja, jeg har ikke rigtig undersøgt det med leasing før nu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leasing af bil, privat?
  • #1   19. feb 2013 Er leasing ikke når firmaet ejer bilen ogdu så "låner" den af dem ?

    så skal du jo få dem til at købe sådan en bil du gerne vil have (hvis de vil gå med til det) også kan du lease den af dem.. så vidt jeg ved.. men hæng mig ikke op på det..


  • #2   19. feb 2013 Sparafgift.dk der kan du smiley

  • #3   19. feb 2013 Og det hedder flexleasing

  • #4   19. feb 2013 Den skal bare flexleases..mangle luksus biler, A8, ferrari osv er oftes flexleaset..så betaler du bare en lille smule afgift hver månede..perfekt hvis du har en Ferrari og hun vil have plader på i sommer månederne smiley

  • #6   19. feb 2013 Søg på Flexleasing..det kan godt betale sig på de dyre luksus biler..om det kan på "alm" person biler ved jeg ikke smiley

    Overhørte en samtale sidste sommer om en Ferrrai ejer der smed 22.000 i runde tal om måneden i reg. afgift på flexleasing ( ingen service aftale, kun at der var plader på ) også kommer forsikring og service ved siden af. Det har selvskabet ikke noget at gøre med. Så var den bare på plader fra 1 maj til 1 november smiley


  • #8   19. feb 2013 Det deri jeg synes det smart..men det koster jo så også..22.000kr om måneden bare for at have plader på en bil, det alligevel også en slat..Tror godt forsikringen ved hvad sådan en bil skal koste smiley

  • #9   19. feb 2013 www.forzaleasing.dk skulle have nogle billige priser. Der betaler du dog over 1 år mens du kun kører i 5-6 måneder om året. Du kan også lave en særaftale om at betale et højere beløb for de måneder hvor bilen egentlig er i brug. Der står også noget om forsikring under deres hjemmeside som jeg husker fra sidste gang var ret billig (hvad jeg husker fra mit sidste besøg på siden)

    Det er et kig værd vil jeg mene.

    Forsikringen er jo noget billigere når den forsikres for den værdi som bilen har uden dansk registreringsafgift, og ikke for den værdi bilen har som en tilsvarede bil har med fuld dansk afgift smiley


  • #10   19. feb 2013 Du kan godt stå som ejer af bilen, og du leaser kun pladerne og afgiften kan man sige.. men kontrakten koster omkring 5000 i oprettelse der omkring.... De kan også hente eller finde og købe bilen for dig, hvor du så leaser den af dem.. men så står du selv for værditabet smiley typisk kan det først betale sig for biler over 250-300.000kr klassen

Kommentér på:
Leasing af bil, privat?

Annonce