{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.866 visninger | Oprettet:

Rene W
Rene W
Tilmeldt:
23. feb 2013
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 89

skal se på en Opel Insignia 2,0 CDTi 130, hælp! {{forumTopicSubject}}

jeg skal ud at se på den her imorgen.
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/insignia/20-cdti-130-cosmo-st-aut/1473645

Men er der nogle som har nogle erfaringer eller noget jeg skal passe på eller kigge efter, har kørt Honda de sidste mange år, men mangler en god stabil familie container som skal kører langt hver dag, samt tage vores campingvogn med til udlandet. Er faldet lidt for denne, men kender ikke noget til bilen overhovedet, sidst jeg prøvede en Opel var den en kadet gsi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal se på en Opel Insignia 2,0 CDTi 130, hælp!
  • #2   23. feb 2013 Altså, synes ikke 16 km/l er særligt imponerende. Det kan gøres langt bedre, af en 2.0 TDI.

    Du kan klikke på fanen "Det mener tidligere ejere om Opel Insignia"

    Der er den bedømt ud fra lidt af hvert, og så kan du se plusser pg minusser.


  • #3   23. feb 2013 Sikkert en ganske udemærket bil med lidt mindre plads en Mondeo og Passat, men en rigtig fin kvalitet... Dieslen kommer fra Italien... De er holdbare som de andre men synes de støjer lidt mere end gennemsnittet...

  • #4   23. feb 2013 Mondeoen er også en fed vogn, de gamle har lige købt en ny Mondeo 2.0 TDI. Den render de der 18-19 literen, og de har også knaldhytten med verden rundt. Og den kører sgu godt og støjer ikke ret meget. Og der er masser af plads. Den kan du nok godt få til samme pris som den Opel du ser på.

  • #5   23. feb 2013 Rigtig fin vogn..
    Automat gearet køre også skide godt deri.. smiley
    Lige et par ting at være obs på er bremserne.. De har meget nemt ved at blive skæve og det koster en del at få nye til sådan en..
    Ellers er der hjul lejerne, de kan også hurtigt gå..

    Ellers er det sku en fin bil, og motoren tror jeg ikke lige man dræber, dog har en lidt mere støj en andre, men ikke noget man lægger mærke til inde i bilen smiley



  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #6   23. feb 2013 Når man ser det fuldt hvor der står at det vil koste 40.000,- om året at køre 15000km i denne bil.

    + forsikring,service,financering og rep.

    Så bliver jeg helt bleg.... Fuk det er mange penge, for en helt alm bil.....


  • #7   23. feb 2013 Du skal lige huske, at værditab er medregnet, og det er inkl. brændstof og ejerafgift. Og det er kun vejledende.

  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 89
    #8   23. feb 2013 Tak for alle svarene, det virker ikke som om der er de helt store ting med den , men må se imorgen. Ellers må jeg se på de andre forslag i kom med.

  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 89
    #9   24. feb 2013 så fik jeg set den, fik aldrig prøvet den da bagagerummet simpelthen er for småt, så der var ingen grund til at prøve en tur i den, han havde derimod en Ford Mondeo som jeg tror jeg vil kigge lidt nærmere på, var ude at prøve den, og det er udemærket stykke køremaskine, men har også en Toyota Avensis på hånden jeg skal ud at prøve på fredag, den er dog lidt dyrere, men ser også fin ud på billeder, forhandleren skulle lige have den transpoteret fra Varde til Esbjerg først.

  • #10   24. feb 2013 Du bliver helt sikkert glad for Mondeoen, hvis du vælger den. Det er en dejlig bil også, og atraktiv pris, synes jeg.

Kommentér på:
skal se på en Opel Insignia 2,0 CDTi 130, hælp!

Annonce